loading
در حال بررسی درخواست شما
پاسخ کتبی و رسمی کانون هواداری به بولتن نیوز !
پاسخ کتبی و رسمی کانون هواداری به بولتن نیوز !

پاسخ کتبی و رسمی کانون هواداری به بولتن نیوز !



در تاریخ 9 فروردین 90 وب سایت بولتن نیوز طی خبری با عنوان "رسانه ملی تریبون حمایت از تیم های انگلیسی ، سواستفاده های آقای همه کاره "   با انتقاد از دکتر صدر و حضور ایشان سخنانی را در مطلب خود گنجاند که متاسفانه با حقیقت مقایرت داشت.

از همین رو برآن شدیم تا طی پاسخی رسمی و کتبی، نویسندگان این وبگاه را از اشتباه خود مطلع سازیم ...

جناب آقای دکتر صدر در روز "گردهمایی 89" آرسنال با حضور پر شور خود، هیجان خاصی را به جمع دادند.
ما مدت ها برای نشست های قبلی تلاش کرده بودیم تا بازیکنان لیگ برتری را به جمع خود بیآوریم که متاسفانه با پیشنهادات مستقیم و غیر مستقیم مادی رو برو شدیم ...

جناب دکتر صدر که قبلا در میان بایرنی ها و هواداران چلسی نیز حضور بافته بودند با روی گشاده دعوت ساده ما را پذیرفتند و در زمان مقرر در محل مقرر حضور به هم رساندند.

آقای صدر نه تنها یک مفسر متفاوت و بی نظیر است بلکه بارها در ورزشگاه هایبوری ،بازی آرسنال را از نزدیک دیده است و بسیار فرد خاصی برای کانون ما میتوانست باشد.

شایان ذکر است در متن خبر سایت مذکور، نویسنده خبر جمله سایت رسمی باشگاه ( "" Dr. Sadr, a leading Iranian football commentator, was a special guest at the AISC's successful meeting and you can see pictures from the event further down this page."") را به اشتباه به شکل زیر ترجمه کرده است ...

"" با بزرگ نمایی شخصیت فردی این کارشناس تلویزیونی از وی به عنوان رهبر کارشناسان فوتبال ایران ! نام برده است و با یک گزارش تصویری او را به عنوان حامی مهم تیم فوتبال آرسنال انگلیس معرفی می کند.  ""


رهبر کارشناسان ؟! اشتباه است و " مفسر برجسته فوتبال ایران " صحیح است ...
در مورد گزارش تصویری هم شایان ذکر است 3 تصویر از 11 تصویر ارسالی به حضور دکتر اشاره دارد ...

اینجا جا دارد تا باز هم بابت هدایای ایشان به کانون هواداری ( 6 ویدئو از سال های دور آرسنال و کتاب کامل تاریخ باشگاه ) تشکر ویژه ای کنیم.

در پایان به عنوان مدیر کانون رسمی هواداران باشگاه کاملا صراحتا اعلام میدارم، جناب آقای دکتر صدر برای حضور خود در "گردهمایی بزرگ 89 " که با حضور بیش از 70 آرسنالی برگذار شد، هیچگونه مبلغی را از ما دریافت نکردند و تنها هدیه ای ناقابل ( تندیس سایت آرسنال ) به ایشان اعطا گردید. از این روی خبر سایت بولتون نیوز قطعا کذب است و با اطلاعات غلط نگارش یافته شده است.

در ضمن باید به نکات مهمی در خصوص جمله (رسانه ملی تریبون حمایت از تیم های انگلیسی)  ابتدایی خبر اشاره کرد

اگر رسانه ملی در حال حاضر تلاش برای حمایت از تیمی کند، بی تردید آن تیم بارسلونا و رئال مادرید است،نه تیم های جزیره...
مهمترین نکته این است که نگاه کانون هواداری آرسنال در ایران نگاهی کاملا ورزشی است و به هیچ نهاد ، گروه ، سازمان و جناحی وابستگی ندارد و طبیعتا مسئول قراردادها و اقدامات باشگاه آرسنال نمیباشد ...



آرمان امیراحمدی | مدیر کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران
14 فروردین 90

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداری
بازدید: ۱,۲۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰