loading
در حال بررسی درخواست شما
تعریف موفقیت سخت است
تعریف موفقیت سخت است

تعریف موفقیت سخت است



بی شک دوره جدید آرسنال در تاریخ این باشگاه انتقال این تیم به ورزشگاه مدرن و جدیدش در منطقه اشبرتون گراو بوده است .
ساختن یک تیم کاملا جدید و تازه پس از مهاجرت به این ورزشگاه برای بقا در وضعیت مناسب مالی با بهری گیری از توانایی های مرد فرانسوی باعث شد تا با وجود گذشته شش سال این تیم به سن 23 سال میانگین برسد که یکی از جوان ترین تیم های حال حاضر اروپا را تشکیل دهد .
اما ناکامی آرسنال در کسب موفقیت های قهرمانی در این سال ها پس از حمایت های همه جانبه هواداران در این هفته تحت الشعاع دو دستگی هواداران این باشگاه قرار گرفته است . هوادارانی که از این نتایج پایان فصل به ستوه آمده اند . چرا که آن ها عناوین را می خواهند و خواهان کسب موفقیت این تیم پس از گذشت شش سال هستند . سالی که می توانست این موضوع را برطرف کند ناگهان دگرگون شد .
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی به مسئله جالبی پرداخت . وی اشاره کرد تعریف موفقیت دشوار است .
ایا آرسنال واقعا موفق بوده و یا خبر سوالی است که شاید از دید هر هوادار جواب متفاوتی بتوان برایش متصور شد .
آرسن ونگر همچنان امیدوار است بتواند این فصل را با کسب یک عنوان , که در حال حاضر فقط لیگ برتر است به پایان برساند . امری که اگر به حقیقت بپیوندد می تواند یکی از دراماتیک ترین فصل های آرسنال در تاریخ را رقم بزند . اما ونگر تاکید می کند این عنواین تنها معنی موفقیت آرسنال نیستند .

" برای کار کردن با بالاترین سطح توانایی که در اختیار دارید و همینطور پتانسیل حاضر این است که بتوانید استوار و پایدار در سطح بالا بمانید .  این موفقیت است .
می توانید هر روز بیایید و آنگونه که می توانید خوب باشید . اگر کنترل این را در شغلتان داشته باشید سپس این ها به سمت شما می ریزند اما اگر کسی روزی بهتر از شما باشد باید آن را قبول کنید .
دقیقا به مانند ما در مسابقات است . اما در پایان فصل منچستر یونایتد بهتر از ما باید باید به آن ها تبریک بگوییم . چیزی که از این لحظه تا انتهای فصل اهمیت دارد این است که قطعا همه چیزمان را برای شکست دادن ان ها انجام دهیم . این برای من موفقیت است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰