loading
در حال بررسی درخواست شما
آزرده نیستم ، مثبت باقی می مانم
آزرده نیستم ، مثبت باقی می مانم

آزرده نیستم ، مثبت باقی می مانم



مربی فرانسوی توپچی ها پس از تساوی خانگی مقابل بلکبرن به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. در مصاحبه پس از بازی وی نتوانست چرایی این موضوع را که به گفته خودش تیم " بسیار یکنواخت " بازی کرده است را بیان کند ، این در حالی بود که طبیعتا انگیزه لازم برای بردن آن بازی وجود داشت.

انتقاد ها به اینجا ختم نمی شود و برخی تماشاگران نیز به نسبت پولی که بابت تماشای بازی ها پرداخت می کنند از عملکرد تیم رضایت ندارند.

هنگامی که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بلکپول ، از ونگر پیرامون برخی توهین ها و نظرات کوته فکرانه مطرح شده سوال شد ، ونگر تاکید کرد که این همه مبارزه نکرده است که اکنون در مقابل این روزهای تیره زانو بزند.

" به هیچ وجه آزرده نیستم اما من از کاری که در اینجا انجام می دهیم و از مسیری که در آن گام بر می داریم دفاع می کنم. من نمی دانم چرا ما در حالی که در حال رقابت برای قهرمانی هستیم ، باید منفی باشیم.

" اگر من نتوانم از این حقیقت که ما در مکان دوم لیگ هستیم و برای قهرمانی مبارزه می کنیم دفاع کنم ، بهتر است که در خانه بمانم. اما من در شغلی مبارزه ای فعالیت می کنم.

" من قربانی چیزی نیستم. من تلاش می کنم که وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهم و همین گونه است. ماندن در بالاترین سطح سخت ترین و مهم ترین چیز در حرفه ماست. ما 15 سال است که در لیگ قهرمانان حضور داریم و در این کشور فقط دو تیم این وضعیت را دارند ، ما و منچستر یونایتد."

در اواخر هفته گذشته صحبتهایی مطرح شد که اگر ونگر بر استفاده از ترکیب فعلی پافشاری داشته باشد ، ممکن است که آینده وی در آرسنال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و آرسن ونگر نیز این صحبت ها را بی پاسخ نگذاشت.

" من به رفتن فکر نمی کنم. من عاشق این باشگاه هستم و تمام توانم را برای آن خواهم گذاشت. من اینگونه فکر نمی کنم. زمانی که من نسبت به چیزی تعهد داشته باشم ، همه چیزم را در آن راه خواهم داد.

" در پایان فصل من به گذشته نگاه خواهم کرد تا ببینم که چه کاری را درست انجام داده ایم و چه کاری را نادرست. ما نباید خود را درون آب غرق کنیم. ما در جایگاه دوم لیگ هستیم بنابراین آن مایه رسوایی ما نیست. پس درک درست کجاست؟

" من با بازیکنانی که دارم تا جایی که می توانم به خوبی کار می کنم. آنچه که برای من اهمیت دارد این است که تا چه اندازه خوب کار می کنیم. سایر موارد برای من مهم نیست. من نمی دانم که آرسنال بدون من چگونه خواهد بود ، شاید بهتر شود ، شاید بدتر. من امیدوارم که روزی شاید بهتر شود.

" من از اینکه باشگاه در مسیر بهتر شدن قرار دارد خوشحالم. اما نباید فکر کنیم که حق داریم در جایی که هستیم باقی بمانیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰