loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : دلیل شکایت هواداران را درک نمیکنم !
ونگر : دلیل شکایت هواداران را درک نمیکنم !

ونگر : دلیل شکایت هواداران را درک نمیکنم !






بعد از آنکه "ساپورتر تراست" رسما به آرسنال هشدار داد که راه خود را گم کرده و در بی راهه قدم گذاشته، در مصاحبه ای آرسن ونگر مجبور به پاسخگویی در این مورد شد.

سوال : در مورد دوران طلایی شما در آرسنال کسی شکی ندارد، اما صدای اعتراضات هواداران را شنیده اید !
پاسخ : من مخالف نگاه های سطحی هستم و در برابر آن مبارزه میکنم. برای مثال همه میپرسند چرا مدافع مرکزی نمیخرید! ما از نظر تعداد بازیکنانی دفاعی مان بیش از منچستر است اما کسی به آن اشاره نمیکند، با خرید بازیکن باید ورمائلن، ژورو و ژسنی بیرون بمانند !!! چرا ؟ (( میتوان از این جمله آرسن ونگر این برداشت را کرد که ژسنی فصل آینده شماره 1 برتن دارد و هیچ دروازبانی به آرسنال نمیآید))

سوال : شما گفتید که تیمتان با توجه به سنش خوب بوده است،پس از نظر شما تیم مشکل تجربه ندارد ؟!
پاسخ : ما نسبت به سن تیمی خود عالی بوده ایم ، مکان دوم در این لیگ کار کوچکی نیست ! این برای کدام تیم مصیبت وار است ؟! تیم هایی هستند که 10 بار بیش از ما به معاملات پرداختند ، آنها بازیکنانی دارند که قیمت یک تیم کامل اما الان پشت سر ما هستند !!! من نمیتوانم مردم را در این مورد درک کنم!

سوال : تفکر هواداران در مورد مشکلات تیم درست است ؟!
پاسخ : پشت حرف هواداران پنهان نشوید، نظر شما چیست ؟! شما نمیدانید هواداران چه تفکری دارند، زیرا چیزی که در اینترنت میرود فقط 5% مسائله است و 95% هیچ گاه به وب نمیروند.

سوال : اما این پول و هزینه ای نیست که من پرداخت کنم، هواداران برای این طرفداری هزینه میکنند.
پاسخ : چند هوادار اعتراض دارند ؟!

سوال : اما افرادی بودند که بعد از بازی با بلکبرن عصبانی بودند و اعتراض کردند.
پاسخ : من در همه بازی ها یک سری از مردم را معترض میبینم.شما در این مورد چه فکر میکنید ؟! من آنها را درک نمیکنم.

سوال : آنها 4 سال پیش اینقدر معترض نبودند، چون مدت زیادی نبود از که افتخارات دور نبودند، غیر از این است ؟!
پاسخ : 4 سال ؟! خیلی از تیم ها پشت سر ما هستند که 20 سال است هیچ قهرمانی ندارند.اما هنوز به آنها احترام گذاشته میشود. ما 8 بازی در پیش رو داریم، الان زمان خوبی برای این حرف ها نیست، باید بیشترین تلاش خود را برای تیم بکنیم. چرا هواداران اعتراض دارند وقتی در مکان دوم جدول هستیم ؟!18 باشگاه پشت سر ما هستند. این خیلی دردآور است ؟!

سوال : یعنی شما قربانی این پیروزی ها شده اید ؟! ( که مردم آنها را درک نمیکنند )
پاسخ : من قربانی نیستم ... من مربی هستم و سعی میکنم کارم را به بهترین نحو ممکن انجام دهم .

سوال : اما شما در برابر موفقیت های خود موضع گرفته اید !
پاسخ : من به شما گفتم در حال حاضر بالا ماندن سخترین خواسته و مهمترین آنها در کار من است.ما 15 سال مدام در لیگ قهرمانان حضور داشتیم. فقط آرسنال و منچستر یونایتد چنین رکوردی را دارند.

سوال : آرسن، همه ما ( عموم فوتبالی ها ) به شما و کارهای شما احترام میگذاریم... اما باشگاه مثل آرسنال نباید 6 سال بدون قهرمانی بماند !!!
پاسخ : قهرمانی یکی از راه های قضاوت در مورد یک باشگاه است.

سوال : به نظر شما قهرمانی ها بیش از حد بزرگنمایی میشوند ؟!
پاسخ : نه بزرگنمایی نیست ! وقتی قهرمانی ، باید روی آن مانور دهی اما حاضر هستید قهرمانی جام حذفی را با لیگ قهرمانان عوض کنید ؟! مهم است که قهرمان جام حذفی شوید ؟! ما تمام تلاش خود را میکنیم، اگه به اندازه کافی خوب نیست ، خوب نیست. اما من با این مخالفم که بگوییم همه چیز رو به نابودی است و همه چیز منفی است! شما 10 سال بعد به این تیم نگاه کنید

سوال : میدانیم بارسلونا، سیتی و رئال خواهان شما بودند، چرا ماندید ؟!
پاسخ : من در مورد خروج از لندن فکر نمیکنم. من باشگاه را دوست دارم و برای آن ماکزیمم تلاش خود را میکنم. وقتی به کسی یا چیزی متعهد هستم با تمام وجود متعهدم. در اخر فصل به این فکر میکنم که چه کارهای خوبی کردم و چه اشتباهاتی صورت گرفته است... در حال حاضر هم دوم هستیم و این جایگاهی مناسب است.

سوال : اینده آرسنال بدون شما چه میشود ؟!
پاسخ : نمدانم آرسنال بدون من در کجای جدول خواهد بود.شاید بهتر شاید بدتر، امیدوارم در جایگاه بهتری باشد.من از بالا رفتن این باشگاه شاد خواهم بود.

در سوال بعدی از ونگر در مورد ازده خاطر بودنش سوال میشود که در خبری مفصل به آن پرداخته شده است.

سوال : گاهی این انتقاد وارد است که شما بازیکنان بزرگ را نمیخرید ... آیا سیاست ها از گذشته تغییری داشته است؟!
پاسخ : بله ! تغییر داشته است.ما تصمیم گرفته ایم بازیکنان جوان را به خدمت بگیریم.راه بعضی ها این است که پول را روی میز بگذارند و ستاره بخرند، این برای فوتبال نیاز است، اما روش ما نیست.

سوال : میشه توضیح بدی ....
پاسخ : نه ! نمی خوام این مسئله را بیشتر بشکافم.راه ما این است و من آن را قبول دارم.به تیمم و بازیکنانم افتخار میکنم.این شرایط فقط در انگلستان است شما در هر کجای دنیا بروید میتوانید متوجه شوید که آرسنال بسیار اعتبار بیشتری دارد.

سوال : شما به فاصله های سنی اشاره کردید و آن را یکی از دلایل عدم قهرمانی دانستید، اما وقتی شما همواره بخواهید بازیکنان کم سن را به خدمت بگیرید عملا تیم شما هیج وقت سنش بالا نمیرود !!!!!
پاسخ : برای همین است که تلاش داریم بازیکنان را کنار هم نگه داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۷۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰