loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانیم این قدرت را حفظ کنیم
می توانیم این قدرت را حفظ کنیم

می توانیم این قدرت را حفظ کنیم



در مورد پیروزی در یک نبرد دشوار....

این چیزی است که شما در مقابل بلکپول و مقابل هر تیمی که برای بقا در لیگ می جنگد ، با آن مواجه می شوید. من می دانستم که زمانی که بازی 2-0 بود ، آنها تسلیم نخواهند شد. ما در نیمه اول فرصت هایی را از دست دادیم ، زمانی که بازی 2-1 شد ، برای مدتی کمی عصبی بودیم . با 3-1 شدن بازی ، کار تمام شد چراکه بلکپول انرژِی زیادی را مصرف کرده بود.

در مورد تصمیم دیرهنگام برای حضور لمن در ترکیب....

من نگران نبودم زیرا دروازبان خوبی را با دروازبان خوب دیگری جایگزین کرده بودم. فقط از این بابت نگران بودم که دروازبان دیگری را روی نیمکت نداشتیم. با توجه به اینکه ینس برای مدتی طولانی بازی نکرده بود ، اگر برایش اتفاقی رخ می داد ما با مشکل مواجه می شدیم.

در مورد ترس از برخورد به وجود آمده بین لمن و کمپل ....

بله ، آن لحظه مهم و بحث برانگیز بازی بود . من احساس کردم ینس توپ را زد. حتی اگر داور پنالتی می گرفت او می توانست کارت زرد نشان دهد زیرا او تلاش کرد تا توپ را بزند.

درباره عملکرد آرسنال ...

فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم چرا که واکنش خوبی از بازی بد هفته گذشته نشان دادیم . چیزی که مردم فراموش کرده اند اینست که ما در یک دوره طولانی شکست ناپذیری هستیم , حتی اگر اخیرا به پیروزی نرسیده بودیم . اما این مهم است که دوباره پیروز می شدیم و حالا ما بازی به بازی باید این فرم را حفظ کنیم .

درباره حضور نود دقیقه ای لمن...

او به خوبی کار کرد . تصمیم های وی نقطه عطف کار وی بود . عادلانه او کار زیادی برای انجام نداشت چرا که به خوبی بازی را کنترل کردیم . تصمیم ها و وظایفی که انجام داد در مقاطعی به ما کمک کرد .

درباره مصدومیت آلمونیا...

او مشکل زانو دارد . باید ان را مورد بررسی قرار دهیم . نمی دانم که که آیا وی برای بازی بعدی آماده خواهد شد یا خیر. ما ووچیچ ژسنی را در اختیار درایم که نزدیک به بازگشت است .

نگه داشتن این تمرکز برای ادامه فصل...

فکر می کنم می توانیم این ثبات و تمرکز را نگه داریم . ما حالا می توانیم استراحتی داشته باشیم و بعد از آن باید در یک شنبه بعدی بازی کنیم و سپس به مصاف تاتنهام در چهار شنبه بعدی برویم . می دانیم باید در هر بازی صد در صد خود را بگذاریم .

اینکه بعد از بازی به لمن چه گفته اید...

هنوز با وی صحبت نکرده ام .

واکنش به حذف از رقابت های لیگ قهرمانان و جام حذفی...

ما به دوره ای از اندوه و غم رفتیم و بعد از آن دوباره بلند شدیم و نشان دادیم که توانایی ذهنی برای واکنش نشان دادن داریم . تیم کارش را انجام داد و البته خوب نیز بود .

درباره رقابت قهرمانی...

امروز فقط سه امتیاز بود که می توانست برای زنده نگه داشتن شانس به ما کمک کند . ما به خودمان قول داده ایم که همه چیزمان را تا انتهای فصل بگذاریم . ما هفت بازی پیش رویمان داریم و این زمان زیادی در بر می گیرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰