loading
در حال بررسی درخواست شما
کرونکه سهامش را به 62% افزایش داد
کرونکه سهامش را به 62% افزایش داد

کرونکه سهامش را به ۶۲% افزایش داد

است کرونکه سهامش ره در باشگاه ارسنال به 62% افزایش داد و برای خرید مابقی سهام پیشنهاد بالغ بر731 میلیون پوند رااماده ارائه کرده است.

شرکت تجاری استن کرونکه بعد از اینکه درسال 2007 9.9%ازسهام باشگاه را خرید سهامش را به تدریج دراین باشگاه افزایش داد وهم اکنون با خرید سهام دوتن از سهامداران عمده باشگاه یعنی نینا براسول اسمیت و دنی فیزمن خودش را اماده خرید باقی مانده سهام باشگاه میکند.

هم چنین شرایط خرید باقی سهام باشگاه از طرف شرکت تجاری کرونکه به ازای هرسهم 11.750 پوند مورد پذیرش قرار گرفته است.
کرونکه در بیانه ای خطاب به بورس لندن گفت:ازاینکه فرصت افزایش سهام و دخالت بیشتر درامور مدیریت باشگاه را بدست اورده ایم بسیار خوشحالیم .
باشگاه ارسنال باشگاهی بزرگ با تاریخی درخشان است و مربی بزرگی بنام ارسن ونگر دران فعالیت میکند.ما قصد داریم تا به این میراث غنی بیافزاییم وباشگاه را به مرحله جدیدی از موفقیت برسانیم ودراین بین لازم است تا از پیترهیلوود عزیز تشکرکنم که با ادامه حمایت از ما موافقت کرد تا درنقش مدیرعامل باشگاه به فعالیت خود دراارسنال ادامه دهد.

همچنین لازم میدانم از اعضای هیئت مدیره باشگاه خصوصا دنی فیزمن وخانواده ایشان ونینا براسول اسمیت وخانواده محترمشان بخاطراعتمادی که به من داشتند واجازه دادند تا نقش مهمتری دراداره باشگاه داشته باشم تشکر وقدردانی کنم.

گفتنی است که استن کرونکه و شرکت تجاری اش هم اکنون مالک باشگاه بسکتبال دنورناگتس در ان بی ای و همچنین باشگاه هاکی روی یخ کلورادو اولانژوتیم فوتبال کلورادو راپیدزدرلیگ ام ال اس است.
هم اکنون تمرکز کرونکه بر روی خرید سهام عالیشرعثمانف است که بااینکه درهیئت مدیره باشگاه نیست ولی 27%سهام باشگاه را دراختیاردارد.

ارسن ونگر هم دراین مورد اعلام کرد:من از حضور وی درباشگاه وافزایش سهامش خرسندم ودرسالهای گذشته باوی درهیئت مدیره باشگاه کارکرده ام ومطمئن هستم که وی باشگاه ارسنال و منافع ان رادرالویت قرارخواهد دادو همچنین به سنتهای باشگاه و سیاست بلند مدت ارسنال برای اینده احترام خواهد گذاشت!!

همچنین پیتر هیلوود که درهنگام ورود کرونکه به هیئت مدیره باشگاه گفته بود ارسنال به کمک وی نیازی ندارد.....اعلام کرد من وسایراعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم تا از روح باشگاه وجاه طلبی اش محافظت کنیم ونقش مهمی را دراین زمینه به عهده بگیریم!
اگرچه اقای کرونکه بتازگی به ارسنال پیوسته اند اما دراین مدت نشان داده اند که به سنتها و ارزشهای باشگاه ارسنال پایبند هستند وازان ارزشها وتاریخ باشگاه بخوبی محافظت خواهندکرد.ما مطمئنیم که وی اینده باشگاه راخواهد ساخت!


دراین زمان نقل و انتقال باشگاه لازم است اززحمات دنی فیزمن که باشگاه و ساخت ورزشگاه جدید را بخوبی هدایت واداره کرد تشکر ویژه کنم واطمینان دارم ورود ارسنال به این ورزشگاه به سود باشگاه خواهد بود و مایه مباحات هواداران وعاشقان باشگاه خواهد شد.

درانتها از خانواده براسول اسمیت و ازحمایت هفتاد ساله اشان ازباشگاه ارسنال که نقش مهمی در رشد واداره وشکوفایی باشگاه داشته اند کمال تشکر راداشته باشم وباید بگویم که ارسنال همواره مدیون این خانواده خواهد بود.َ

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۲
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰