loading
در حال بررسی درخواست شما
برنامه بازی ها برای یونایتد مشکل ساز خواهد شد
برنامه بازی ها برای یونایتد مشکل ساز خواهد شد

برنامه بازی ها برای یونایتد مشکل ساز خواهد شد

 ویلشر می گوید بازیهای سنگین منچستر در لیگ قهرمانان می تواند روی عملکرد این تیم در لیگ برتر تاثیرگذار باشد.

 

ویلشر و هم بازیانش که با برد برابر بلکپول  شارژ روحی شدند در حال آماده سازی خود برای انجام سه بازی دشوار در طول هفت روز برابر لیورپول،تاتنهام و بولتون هستند. ولی از طرفی برنامه بازیهای منچستر به نظر سخت تر از برنامه آرسنال است، اگر آنها بتوانند از سد چلسی در لیگ قهرمانان عبور کنند باید در طول 26 روز 8 بازی را انجام دهند.

 

ویلشر انتظار دارد که حضور منچستر در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی می تواند شانس قهرمانی این تیم را در لیگ برتر تحت تاثیر قرار دهد.

 

"من فکر میکنم بالاخره این اتفاق خواهد افتاد. یونایتد روز شنبه تغییرات زیادی داشت و در مقابل فولام خوب عمل کرد. اما من فکر میکنم این قضیه برای آنها دردسر ساز شود."

 

"ما یک هفته فاصله برای آماده سازی خود بین بازی هایمان داریم بنابراین این جنبه مثبتی برای ماست. مهم است که اکنون به خوبی ریکاوری کنیم و خود را برای بازی لیورپول و بعد از آن با تاتنهام آماده کنیم، دو بازی بزرگ پیش روی ماست و ما باید برای آنها آماده باشیم."

 

ویلشر معتقد است لیگ برتر در این فصل آنقدر غیر قابل پیش بینی بوده که هنوز هم امکان تغییرات زیادی وجود داشته باشد و برای همین جک برای چلسی هم شانس قهرمانی قائل است.

 

"این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما می دانیم که یونایتد و احتمالا چلسی امتیاز از دست خواهند داد. من فکر میکنم هنوز سه تیم برای قهرمانی شانس دارند.هر اتفاقی ممکن است رخ دهد ولی ما باید هر هفته به مبارزه خود ادامه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰