loading
در حال بررسی درخواست شما
تقویم بازی های منچستر خیلی بد نیست
تقویم بازی های منچستر خیلی بد نیست

تقویم بازی های منچستر خیلی بد نیست



هفت هفته حساس در لیگ برتر برای آرسنال باقی مانده و منچستر یونایتد نیز به علاوه بازی هایش در لیگ برتر باید در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی نیز باز یهای حساسی به میدان برود و به این دلیل و با توجه به چند بازی حساس منچستر در لیگ برتر برخی بر این باورند منچستر تقویم بسیار سختی پیش روی دارد .
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد این موضوع را درست نمی داند و باور دارد منچستر تقویم بازی های دشواری پیش روی ندارد .
شاید این امر یک مقابله ذهنی و روانی برای تیم منچستر باشد اما به هر ترتیب آرسن ونگر در این باره گفت :

" تقویم بازی های برایشان بسیار سخت نیست چرا که آن ها باید سه شنبه شب به مصاف تیم شالکه بروند و آن ها مطمئنا مدعی صعود هستند .
حتی مطمئن نیستم که آن ها کاملا روی این بازی تمرکز کنند . نمی دانم . اما تا بعد از ان مهم ترین چیز برای ما نزدیک شدن تا حد ممکن است .
تقویم بازی های ان ها می تواند باعث امتیاز دهی شود . اما آیا اینگونه می شود ؟ نمی دانم . وقتی شما ذهنتینی از این دارید می تواند کمک کند که همه چیز به سمت ذهن شما پیش بروند . آن ها این مسئله را در سال 1999 داشتند وقتی که توانستند برنده شوند . وقتی که رقابت قهرمانی بین ما و آن ها بسیار نزدیک بود.
چیزی که از آن تاریخ و هم اکنون تغییر کرده این است که هر بازی بسیار سخت تر شده است . بازی ها به مانند قبل نیست و بسیار سخت تر شده و بازی های خارج از خانه اهمیت بالایی پیدا کرده است .
تنها کاری که من می کنم این است که بتواند کم کند تا بازی های خودمان را برنده شویم پس باید تمرکز کنیم تا برای پیروزی تلاش کنیم . برای ادامه داستان بیشتر از این نمی توانیم صحبت کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰