loading
در حال بررسی درخواست شما
نتیجه بازی تاتنهام را مدیون هوادارنیم
نتیجه بازی تاتنهام را مدیون هوادارنیم

نتیجه بازی تاتنهام را مدیون هوادارنیم



تساوی عجیب تیم آرسنال برابر لیورپول باعث شد تا این فصل از دید بسیاری از هوادارانی که پیش از این نیز امید چندانی به این تیم نداشتند به پایان برسد و جز نا امیدی بسیار برای آن ها نماند .
آرسنال باید در یک هفته تعیین کننده ابتدا به مصاف تیم لیورپول و سپس به مصاف تیم تاتنهام می رفت تا شاید قسمت حساس کورس قهرمانی را طی کند اما در اولین گام به مانند بسیاری از نقاط حساس این فصل ناکام ماند تا شاید یک سال دیگر به سال های ناکامی آرسنال در کسب عنوان قهرمانی اضافه شود .
به هر ترتیب آرسنال باید چهار شنبه شب به مصاف تیم تاتنهام برود و در دیداری حساس و تعصبی در خانه این تیم بازی کند .
ووچیچ ژسنی باور دارد آرسنال می تواند از حالا تا انتهای فصل در هر دیدار پیروز شود و همچنین در کورس قهرمانی منچستر یونایتد را نیز شکست دهد .
دروازبان جوان لهستانی تیم آرسنال پس از بازگشت از مصدومیت توانست در دیدار برابر لیورپول حاضر باشد اما روی ضربه پنالتی دقیقه 100 درک کویت نتوانست کلین شیت کند .
این دروازبان خوش قد و قامت در پی پاسخ به سوال اینکه چگونه آرسنال می تواند پس از این نتیجه بازگردد گفت :

" البته . ما باور داریم می توانیم .
آن ها امتیاز از دست خواهند داد و ما باور داریم به اندازه ای که هر بازیمان را ببریم خوب هستیم . از حالا تا انتهای فصل .
همه کار برای اینکه اول شویم انجام می دهیم . ما باشگاه فوتبال آرسنال هستیم و نمی خواهیم در مکان دوم کار را تمام کنیم و قطعا نمی خواهیم سوم نیز شویم . فقط به پیروزی فکر می کنیم .
این یک نا امید بزرگ بود چرا که یک دقیقه تا پیروزی فاصله داشتیم و گمان می کردیم پیروز شده ایم . این برایمان ممکن بود که پیروز رقابت ها باشیم اما این یک نا امیدی بزرگ به وجود آورد چرا که دو امتیاز حساس را از دست دادیم . "

اما بازی چهار شنبه برابر دشمن دیرینه آرسنال :

" این بازی بسیار خوبی برای بازگشت ما از این نا امیدی بزرگ است . ما این را به هواداران مدیونیم چرا که پیش از این آن ها از وقایع رخ داده بسیار نا امید هستند .
ما نتیجه در وایت هارت لین را به هواداران مدیونیم . من علاقه شدیدی به جو آن جا داریم . من وقتی آن ها شلوغ می کنند بسیار دوست دارم چرا که واقعا صدای بلندی دارد و این بازی نیز بازی بسیار سنگینی است و من از ان لذت می برم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰