loading
در حال بررسی درخواست شما
قهرمانی در همین راه
قهرمانی در همین راه

قهرمانی در همین راه



آرسن ونگر همچنان باور دارد بازیکنانش می توانند در همین راه و روشی که در آن قرار دارند به قهرمانی برسند .
ترکیب جوان توپچی ها این فصل نیز به نظر نتوانند در جامی به قهرمانی برسند و این در حالی است که تساوی های پی در پی اخیر باعث شد تا به راحتی وضعیت مناسب خود برای قهرمانی در لیگ برتر را واگذار کنند .
همواره این انتقاد بر این تیم جوان وارد بوده که این تیم ذهنیت پیروزی ندارد و راه هایی که آرسنال در آن ها امتیازات را به حریفانش واگذار کرده بسیار آزار دهنده است .
آرسن ونگر در اینباره می گوید :

" آن ها این موقعیت را اینجا دارند تا در راه خودشان این کار را بکنند . با فلسفه خودشان و با همبستگی خودشان .
وقتی شما یک قرار داد برای چهار یا پنج سال می بندید شما در طول مدت قراردادتان این عهد را می بندید که عناوین را برای باشگاه به ارمغان آورید . این در هیچ قرار دادی ذکر نمی شود که اگر نتوانید برنده عناوین در سال اول باشید می توانید از تیم خارج شوید .
چرا باید ما سس فابرگاس را بفروشیم حتی اگر پیشنهاد های احمقانه دریافت کنیم ؟
در شغل ما این سخت است که فهمید چه پولی احمقانه است . ما تیم خود را با وجود فابرگاس ساختیم و حالا ما ویلشر را نیز داریم و می خواهیم با این ها کار کنیم .
دو جام اصلی اینجا وجود دارد . چمپیونشیپ و لیگ قهرمانان و این ها فقط به دو باشگاه می رسند . من دلیل این جا به جایی های هر فصل بازیکنان را نمی فهمم این باور نکردنی است .
بازیکنان نمی توانند به خودشان اجازه بدهند تا به مانند یک هوادار و یا رسانه صبور باشند چرا که آن ها فقط پنج یا شش سال در بالاترین مرحله بازی دارند . هیچ گاه کسی از آن ها نمی خواهد که صبر کنند . ما می توانیم پیروز باشیم .
شما به مانند بازیکنان صحبت می کنید که برای پیروزی عنوان ها مطمئن نیستند . همچنین آن ها بسیار مطمئن هستند همانطور که من هستم و همانطور که هواداران هستند . چرا که فکر می کنید ما به بازیکنان پرداخت داریم ؟ یک باشگاه و یک تیم فوتبال با یک همبستگی بین بازیکنان و مربی و همینطور بازیکنان و باشگاه و فلسفه آن است . این بسیار سخت است که گفت اگر شما پیروز نشوید من می روم . "

اما نصری و کلیچی فقط یک سال دیگر قرار داد دارند اما ونگر باور دارد هر دو بازیکن در تابستان قرار داد جدید امضا خواهند کرد :

" ما با نصری و مدیر برنامه هایش صحبت کردیم و وضعیت مشابهی با کلیچی داریم . ما پذیرفتیم که ادامه صحبت هایمان در تابستان باشد .
در اینباره بسیار یقین دارم که در باشگاه خواهند ماند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰