loading
در حال بررسی درخواست شما
بولتون 2 - آرسنال 1
بولتون 2 - آرسنال 1

بولتون ۲ - آرسنال ۱



آرسنال باید در یکی از انتهایی ترین هفته های لیگ برتر در حالی که اندک امید هایش را به سوی قهرمانی زنده می دید به مصاف بولتون می رفت و این بازی در حالی باید انجام می شد که آرسنال با وجود تساوی های نا امید کننده اخیرش در یک مسیر هفده بازی بدون شکست قدم می گذاشت .
این بازی از سویی دیگر برای آرسنال اهمیت خاصی داشت چرا که این تیم می توانست با شکست دادن بولتون همچنان برای رقابت با چلسی و منچستر امید داشته باشد چرا که این تیم هفته آینده باید به مصاف تیم منچستر یونایتد می رفت .
توپچی ها در این بازی با ترکیب زیر وارد میدان شدند :

ووچیچ ژسنی
باکاری سانیا
یوهان جورو
لوران کوشلنی
گائل کلیچی
سمیر نصری
سس فابرگاس
تئو والکات
جک ویلشر
الکس سانگ
رابین ون پرسی


همچنین آرسنال روی نیمکت خود بازیکنان زیر را قرار داده بود :

ینس لمن
کایرن گیبز
امانوئل ابوئه
سباستین اسکیلاچی
آندری آرشاوین
ارون رمزی
مروان شاماک



نیمه اول :

حاصل 45 دقیقه کسل کننده نیمه اول تنها گلی بود که تیم بولتون از روی یک ضربه کرنر و شعف شدید آرسنال در دفع توپ های هوایی به ثمر رساند .
در این صحنه توپ پس از بازگشت توسط سمیر نصری از روی خط دروازه توسط استوریچ به گل تبدیل شد تا بار دیگر ضعف های ارسنال نمایان شود .
در این نیمه دو تیم بازی بسیار سرد و بی روحی را ارائه دادند و نمایش ضعیف آرسنال در ایجاد موقعیت گل برای هواداران این تیم بسیار نا امید کننده بود . روند بازی در این نیمه به مانند بازی های ساندرلند و یا ویگان بود و این در حالی است که میانه دفاعی ضعیف تیم ارسنال باعث بروز حرکت های خطرناک به تیم حریف می شود .
به طور کلی در این نیمه ارسنال به خصوص پس از گلی که دریافت کرد حرکاتش را با سرعت بیشتری پی گرفت و روی یکی از حرکات فردی شوت فرانسس فابرگاس به تیرک دروازه برخورد کرد که مهم ترین صحنه این نیمه برای آرسنال بود . همپنین چند شوت و حرکت دیگر توسط تئو والکات و رابین ون پرسی نیز دیگر حرکات ضعیف تیم ارسنال در این نیمه بود .



نیمه دوم

ثانیه 45 بازی در نیمه دوم با حرکت استوریچ همراه بود و روی یک برخورد بسیار سطحی داور بازی نقطه پنالتی را برای تیم بولتون نشان داد ولی روی این صحنه ژسنی توانست ضربه پنالتی را دفع کند تا آرسنال بار دیگر به بازی بازگردد .
بالافاصله روی یک حرکت توسط بازیکنان آرسنال نیز روی حرکت رابین ون پرسی از سمت راست زمین و یک دو وی با فابرگاس شوت زمینی این بازیکن به گل تساوی تبدیل شد تا نوید یک نیمه متفاوت از آرسنال بدهد .
آرسنال به نسبت نیمه اول به مراتب توانست بازی بهتری ارائه دهد و شانس های گلزنی بیشتری خلق کند . بولتون نیز نسبت به نیمه اول حرکات کم تری را روی دروازه آرسنال ترتیب دید اما روی معدود حرکات خود نیز به دلیل ضعف مفرط آرسنال در دفع توپ ها و دفاع این تیم توانست خطر ساز باشد .
همپنین در میانه های نیمه دوم روی دو پاس بلند و خوب از رابین ون پرسی تیم آرسنال صاحب موقعیت های بسیار عالی گلزنی شد که روی یکی از این صحنه ها سمیر نصری در یک مصاف کاملا تک به تک با شوتی بسیار بد و ضعیف نتوانست این توپ را وارد دروازه کند تا آه هواداران بار دیگر به آسمان رسد . در صحنه ای دیگر دقایقی بعد نیز بار دیگر سمیر نصری صاحب موقعیتی شد که استوپ و پاس ضعیف وی باعث از دست رفتن این موقعیت مناسب شد .
در سویی دیگر نیز بازی بد مروان شاماک پس از ورود به زمین و ناکام ماندن در پاس کاری های بیهوده درون محوطه جریمه حریف باعث می شد تا آرسنال پشت سر هم توپ های خوبی به حریف واگذار کند و این روند در نهایت در دقیقه 90 بازی با گلزنی بولتون به اوج خود رسید .
روی صحنه ای که فرار بازیکن بولتون را در پی داشت بازیکن این تیم در مصافی نسبتا تک به تک شوت خود را روانه دروازه آرسنال کرد که با واکنش خوب ژسنی این توپ به کرنر رفت اما ضربات هوایی خطرناک تیم بولتون باعث شد تا یار تعویضی این تیم در اخرین دقایق بازی گل دوم بولتون را نیز به ثمر برساند تا سناریوی تکراری سال گذشته پس از بازی با ویگان یعنی اتمام تمام آرزو های آرسنال در این فصل تکرار شود .
با این شکست آرسنال ضمن از دست دادن اخرین امید هایش برای قهرمانی روند شکست ناپذیری خود آخرین عامل قابل اتکای مربی فرانسوی را نیز از بین برد تا شاید این مربی سعی در تقویت واقعی تیم در تابستان داشته باشد .
شاید واکنش هواداران در بازی حساس هفته آینده آرسنال برابر منچستر یونایتد که فقط یک بازی حیثیتی است بتواند جالب ترین نکته آرسنال تا پایان این فصل باشد .

آمار بازی به شرح زیر است :


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۱۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰