loading
در حال بررسی درخواست شما
دنیلسون و بندتنر را بفروشید
دنیلسون و بندتنر را بفروشید

دنیلسون و بندتنر را بفروشید



با مشخص شدن وضعیت آرسنال در لیگ برتر امسال و بازماندن این تیم در هفته های پایانی ار کورس رقابت با دیگر تیم ها بر سر قهرمانی این بار جدی تر از همیشه آرسنال باید به فکر تابستان خود باشد و صحبت های ونگر مبنی بر تقویت نیاز های تیم نیز شاید کمی هواداران با به فصل آینده دلگرم کند . هوادارانی که این فصل کمی وضعیت اعتراض را پیش گرفتند و از وضعیت فعلی تیم و به خصوص برخی بازیکنان این تیم که به دشت باعث لطمه خوردن مربی و تلاش دیگر بازیکنان می شود ناراضی بودند .
ری پارلر , یکی اط اسطور های باشگاه آرسنال نیز نظرات شخصی خود را درباره تابستان آرسنال اعلام کرد .
این بازیکن بر این باور است آرسنال نیاز به چهار بازیکن دارد و همینطور بر آرسنال واجب می داند بازیکنانی نظیر نوس دنیلسون و نیکلاس بندتنر را بفروشد .

" این تابستان بسیار حیاتی است . من فکر می کنم آرسن سه بازیکن بگیرد و به بازیکنان کمی اجازه خروج بدهد . مردم شاید در حاشیه بخواهند دنیلسون و بندتنر بروند .
من علاقه مند به خرید کیهیل نیز هستم کسی که هم قالب تونی ادامز است . اگر آرسنال آرسنال تونی آدامز را در حال حاضر در دفاع خود داشت قهرمان لیگ می شدند . هیچ تردیدی در این باره نیست .
آن ها بسیار نزدیک بودند اما نیاز به دو متوقف کننده دارند . بازیکنانی که گل خوردن را تایید نکنند . ما همه می دانیم آن ها به خوبی در هجوم کار می کنند و گلزنی می کنند .
من یکی از بزرگترین هواداران آرسن ونگر هستم پس موافق مردمی نیستم که می گویند ونگر برود . اما حالا او نیاز دارد تا برخی هزینه های بزرگتر در تابستان داشته باشد . اگر آرسن این خرید های کلیدی را انجام دهد آرسنال دوباره در شانس قهرمانی در فصل آینده قرار می گیرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : gunninghawk
بازدید: ۱,۲۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰