loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین را شکست دادیم
بهترین را شکست دادیم

بهترین را شکست دادیم



آرسنال توانست پس از گذشت چندین بازی ناکامی در نهایت در ورزشگاه خانگی خود تیم صدر نشین رقابت ها , منچستر یونایتد را با تک گل آرون رمزی شکست دهد و این در حالی بود که آرسنال با جوان ترین تیم امسال لیگ برتر برابر تیم پر مدعی منچستر قرار گرفت .
ووچیچ ژسنی نیز باور دارد تیمش توانسته بهترین تیم فعلی را در ورزشگاه خانگی شکست دهد و این باعث بالا رفتن سطح تیم می شود .
ژسنی که خود با نمایش چش نوازش توانست دل هواداران را به خود جذب کند در این رابطه گفت :

" وقتی پسران بزرگ به ورزشگاه امارات می آیند می توانیم نشان دهیم که در چه جمبه خوبی قرار داریم . من فکر می کنم نشان دادیم در بازی های بزرگ در خانه می توانیم عملکرد بسیار خوبی ارائه دهیم .
این نتیجه بسیار بزرگی بود و یک عملکرد عالی و دقیقا چیزی که بعد از ناکامی هفته گذشته نیاز داشتیم . با دستانی باز تر بازی کردیم چرا که کمی از فشار های قبلی کم شده بود و هواداران فوق العاده بودند .
در واقع شانس قهرمانی ما از بین رفته اما می خواهیم برای غرورمان بازی کنیم ونشان دهیم که به اندازه کافی برای رقابت با منچستر خوب بودیم . در جناح بهترین بودیم و سزاوار پیروزی  . "

اما آرون رمزی زننده تک گل آرسنال در بازگشت به تیمش می تواند خوشحال ترین بازیکن زمین باشد . ادامه فصل و قهرمانی چگونه است ؟

" منچستر یونایتد ثبات بیشتری داشت . آن ها هیچ امتیاز احمقانه ای به مانند ما در هفته های اخیر از دست ندادند که این باعث ایجاد تفاوت شد . فکر می کنم آن ها بیشتری ثبات را داشتند و این دلیلی است که در بالای جدول قرار دارند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰