loading
در حال بررسی درخواست شما
پیراهن جدید توپچیها
پیراهن جدید توپچیها

پیراهن جدید توپچیها


در سال 1886 تیمی در وولویچ تاسیس شد که "رویال آرسنال" نام گرفت. طراحی ویژه پیراهن فصل آینده توپچیها به مناسبت 125مین سال تاسیس باشگاه فوتبال آرسنال است. 15 "برگ بو" در سمت چپ نشان باشگاه نقش بسته است که منعکس کننده 6 پنی ای است که 15 مرد برای تاسیس باشگاه پرداخت کردند. برگ بو همچنین بیانگر قدرت نیز میباشد. 15 "برگ بلوط" در سمت راست نشان باشگاه نیز بیانگر ملاقات تاسیس کنندگان باشگاه در "کافه محلی بلوط" میباشد. زیر نشان باشگاه نیز شعار ثبت شده ای نقش بسته است که مربوط به تسلیحات و نبرد – فرمان پیش – همراه با سالهای شروع و کنونی تاریخ باشگاه در دو طرف "فرمان پیش" و نشان باشگاه در قلب پیراهن است.
طرح کلاسیک پیراهن جدید توپچیها الهام گرفته از سال 1970 است. پیراهن به رنگ قرمز و آستین های سفید به همراه نوار قرمز بر روی آستین ها میباشد. شورت ورزشی نیز به رنگ سفید با نوارهای قرمز رنگ در دو طرف میباشد. پشت پیراهن و زیر یقه نام "آرسنال" نقش بسته است و پشت آرم باشگاه، داخل پیراهن، جمله لاتین  ‘Victoria Concordia Crescit’معادل انگلیسی ‘Victory Through Harmony’  به معنی "هماهنگی رمز پیروزی است" به چشم میخورد که پیش از این در نشان های قدیمی باشگاه بین سال های 1949 تا 2002 وجود داشت.
لباس های جدید، تولید شده از فناوری بازیافت پولی استر برند نایکی است که برای اولین بار پیراهن و شورت ورزشی را شامل میشود. هر دست لباس از بازیافت بالغ بر سیزده بطری پلاستیکی آب تولید میشود. پیراهن های Dri-Fit برند نایکی اکنون 13% سبکتر از پیراهن های قبلی است. این فناوری همچنین با منتقل کردن رطوبت به سطح پارچه و تبخیر سریع، باعث خشک ماندن و آرامش بازیکنان میشود.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰