loading
در حال بررسی درخواست شما
بگذارید رمزی برای بازی آماده شود
بگذارید رمزی برای بازی آماده شود

بگذارید رمزی برای بازی آماده شود

هافبک ولزی توپچی ها که هفته گذشته گل پیروزی بخش تیمش را برابر یونایتد به ثمر رساند به احتمال قوی این هفته هم برابر استوک سیتی در غیاب فابرگاس به میدان خواهد رفت.

آخرین باری که آرون در ورزشگاه بریتانیا به میدان رفت همان بازی معروف بود که موجب مصدومیت وی نیز شد و در نهایت با آمبولانس آنجا را ترک کرد، ونگر از اینکه در این روزها رسانه ها بیش از حد به قضیه رو به رو شدن رمزی و شوکراس پرداخته اند راضی نیست و از رسانه ها می خواهد که این قضیه را رها کنند.

"فکر میکنم اگر برای آرون احترام قائل باشید باید بگذارید که او خودش را برای بازی یکشنبه آماده کند، من چیز دیگری نمیتوانم بگویم.

وقتی شما فوتبال بازی می کنید سعی در کنترل توپ و سپس دادن یک پاس خوب دارید، ولی اگر توپ در اختیار شما نباشد سعی خواهید کرد که آن را بدست آورید و توجهی نمی کنید که چه کسی رو در روی شماست. و این دقیقا اتفاقی است که سال گذشته در آن صحنه رخ داد. ما نمی خواهیم به دنبال تسویه حساب باشیم و با این تفکر به زمین برویم.
من بارها گفته ام تنها کسی که باید شوکراس را ببخشد خود آرون است، او کسی است که آسیب دیده و من فکر نمیکنم که درست قبل از بازی نیازی به بحث در این مورد باشد.

آرون 20 سال دارد و آینده ورزشی طولانی ای در انتظار اوست پس هر چه زودتر در مقابل استوک قرار بگیرد به نفع اوست. تنها نکته ای که مهم است این است که روی بازی تمرکز کند، بازی خوبی از خود ارائه دهد و برنده بازی باشد.

به هیچ وجه دوست ندارم خودم را وارد این بحث کنم چون فکر نمیکنم کار درستی باشد مخصوصا برای شما رسانه ها یا برای من." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰