loading
در حال بررسی درخواست شما
باید با بازیکنان نا امید صحبت کنم
باید با بازیکنان نا امید صحبت کنم

باید با بازیکنان نا امید صحبت کنم

شاید ترکیب حال حاضر آرسنال از نظر کمی از هر دوره ای بزرگتر است، این در حالی است که تعداد بازیها محدود است و در زمین فقط برای 11 نفر جا هست! پس تعدادی از بازیکنان باید بیرون از زمین باقی بمانند.

ونگر در کنفرانس خبری پیش از بازی به شانس های کمی به بنتنر رسیده است اشاره کرد و گفت در پایان فصل با او در مورد آینده اش صحبت خواهد کرد.
همچنین ونگر در مورد دو بازیکن دیگر نیز صحبت کرده است، کایرن گیبز و آندری آرشاوین.

"ما در ماه می هستیم، اگر شما به بیست باشگاهی که در لیگ برتر حضور دارند نگاهی بیندازید می بینید که همه جا بازیکنانی حضور دارند که احساس نا امیدی می کنند.

ولی آیا شما می دانید چه کسی در این فضل بیشترین بازیها را در لیگ برتر انجام داده است؟ آرشاوین. او بیش از هر کس دیگری بازی کرده است.

در پایان فصل با تمام این بازیکنان صحبت خواهم کرد. قبلا در مورد بنتنر صحبت کردم چون میدانم او بازیهای زیادی برای ما انجام نداده است. شخصا می خواهم او در تیم بماند چون یک مهاجم جوان با کیفیت بالاست اما باید با خود او در این مورد صحبت کنم.

کایرن گیبز نیز چنین شرایطی دارد که باید بررسی شود. پیام های مختلفی از مردم داریم چون ما همیشه از خرید بازیکن حرف می زنیم ولی از طرفی من می گویم که به بعضی بازیکنانم به اندازه کافی بازی نرسیده است. اگر من بازیکنان زیادی بخرم بازیکنان نا امید بیشتری خواهم داشت."

در هفته های اخیر شایعاتی در مورد آینده کلیچی وجود داشته ، این مدافع فرانسوی آرسنال هم یکی از کسانی است که ونگر با او نشستی خواهد داشت.
"ما تمامی این موارد را در پایان فصل بررسی خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰