loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین بازیکن فصل ارسنال ازدید سایت گل
بهترین بازیکن فصل ارسنال ازدید سایت گل

بهترین بازیکن فصل ارسنال ازدید سایت گل

شاید هواداران ارسنال ازاینکه بار دیگر تیمشان تحت رهبری ارسن ونگر نتوانسته به جامی دست پیدا کند ناراحت و عصبی باشند...البته حق با انهاست! چراکه تیمشان طبق معمول نتوانست نتایج لازم را بدست اورد و بسیار پرنوسان ظاهرشد...اما تمام فصل هم سرشاراز نکات منفی برای توپچیها نبوده است انها میتوانند نکات مثبت و نقاط قوت را هم در تیمشان ببینند.

اوج نتایج ارسنال دراین فصل پیروزی دو بریک مقابل بارسلونا در لندن وهمچنین شکست دادن چلسی و منچستر در ورزشگاه امارات بخوبی نشان داد که توپچیها دیگر تحت تاثیر نام رقبای خود نیستند اگرچه انها نتوانستند ریتم تیمی شان را حفظ کنند ودرنهایت ویترین باشگاه بار دیگر از جام خالی ماند.
شاید بزرگترین اتفاق برای ارسنال شکست در دقایق پایانی بازی درمقابل برمینگام بود شکستی که باعث شد توپچی ها به یک بحران عمیق فرو بروند و پی درپی شانس قهرمانی درمسابقات را ازدست بدهند.

دراین بین باید از عملکرد درخشان رابین فن پرسی یاد کنیم که باردیگر نشان داد میتواند مهره قابل اتکایی برای گلزنی باشد و بارها دراین فصل این موضوع را بخوبی ثابت کرده است...هرچند که نام وی در بین کاندیداهای ارسنال برای بهترین بازیکن فصل از نگاه سایت گل نیست.

در لیست زیر نام سه بازیکن ارسنال را به ترتیب مشاهده میکنید و قرار است از بین یکی ازاین سه نفر به انتخاب سایت گل یک نفر به عنوان بازیکن سال ارسنال انتخاب شود.


1. سمیرنصری | هافبک

Age: 23
Appearances: 44
Goals/Assists: 15/4
Cards:

5 0


چنانچه فابرگاس تصمیم به ترک ارسنال در اینده ای نزدیک بگیرد هواداران ارسنال میتوانند مطمئن باشند که کاپیتان اسپانیایی شان یک جایگزین بسیار خوب و قابل اعتماد دارد واو کسی نیست جزسمیر نصری! بازیکنی که نشان میدهد میتواند اینده روشنی برای باشگاه رقم بزند.

دربین تمام کسانی که کاندید بهترین بازیکن فصل اتحادیه فوتبال انگلستان شدند هیچ کدامشان مانند نصری پیشرفت نداشتند و ندرخشیدند!سمیر بازیکنی است که دفاع پشت دفاع را جا میگذارد وبراحتی وارد محوطه جریمه میشود هم گل میزند و هم پاس گل میدهد ...سمیر درفصل جاری بخوبی پیشرفت کرد وبه بازیکنی تبدیل شد که پیش ازاین نشانه هایی ازان را بروز داده بود.


2. وجیچ ژسنی | دروازبان

Age: 21
Appearances:
23
Clean sheets:
9
Cards:

1 0


این لهستانی گمنام پیشرفت قابل توجهی دراین فصل داشته است.توانسته جایگاه شماره یک تیم را از ان خودش کند و به مدافعین تیمش اعتماد بنفس بیشتری بدهد چیزی که بنظر میرسد گم شده ارسنال است.

گفتنی است که ژسنی دراین فصل از 13بازی که برای توپچیها به میدان رفته است موفق شده تا در شش بازی دروازه تیمش را بسته نگاه دارد که درنوع خودش یک رکورد جالب توجه برای این لهستانی 21 ساله بشمار میرود...طوری که باب ویلسون اسطوره دروازبانی توپچیها ازاوبه عنوان یک بازیکن فوق العاده اینده داریاد میکند.
بنظرمیرسد بحران دروازبانی ارسن ونگر خاتمه یافته است.


3. Jack Wilshere | Midfielder

Age: 19
Appearances: 49
Goals/Assists: 2/9
Cards:

8 1


اعتماد بیش ازحد ارسن ونگر به بازیکنان جوان واستفاده ازانها سبب شده تا انتقادات زیادی به وی وارد شود انتقاداتی که البته درست هم هستند....تحت فشار عصبی کمبود اعتماد بنفسو...صفاتی هستند که به این بازیکنان جوان نسبت داده میشود!اما این صفات به هیچ وجه درمورد جک ویلشر صادق نیستند.

حضور در ترکیب تیم ملی انگلستان و وارد شدن به ترکیب اصلی درخط میانی یعنی جایی که برای مدتها عرصه جولان فرانک لمپارد و جرارد بوده است خود یک دساورد بزرگ برای این بازیکن جوان بشمار می اید....او در ارسنال هم توانسته خودش را به تیم تحمیل کند وباپیشرفت خارق العاده ای که داشته همگان را به تحسین وادارکرده است.


بهترین بازیکن از دید سایت گل
 جک ویلشر
درپنج کلمه:

اینده دارترین بازیکن لیگ برتر انگلستان

خلاصه عملکرد وی:

نه تنها با رشد خیره کننده اش خط میانی ارسنال را تحت سیطره خودش دراورده بلکه در دیدار بابارسلونا در لندن نیز همه کار تیمش درمیانه میدان بود برتری خودش را به رخ هافبکهای تیم حریف کشید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۰
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۱,۱۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰