loading
در حال بررسی درخواست شما
حضور در تیم شکست ناپذیر لذت بخش بود
حضور در تیم شکست ناپذیر لذت بخش بود

حضور در تیم شکست ناپذیر لذت بخش بود


رابین در سال 2004 و در حالی که 20 سال داشت از فاینورد به آرسنال آمد، او در مصاحبه ای با تلویزیون آرسنال از سالهای اول حضورش در تیم گفت:

"بازی کردن کنار بازیکنانی مثل دنیس برگکمپ،تیری هانری،رابرت پیرس و پاتریک ویرا برای من یک رویا به حساب می آمد که به حقیقت پیوست، آن دوران را خیلی دوست داشتم ، هر جلسه تمرینی برای من لذت بخش بود، هر بازی برای من دوست داشتنی بود حتی اگر رئیس فقط دو دقیقه به عنوان جانشین برگکمپ به من فرصت بازی می داد.

من به خودم افتخار می کردم که به جای دنیس برگکمپ به زمین بیایم و برای تیم آرسنال بازی کنم، واقعا به پوشیدن لباس این باشگاه افتخار می کنم.

همه چیز از آنجا برای من شروع شد ، من به توانایی های خودم اعتقاد داشتم و رئیس هم به من ایمان داشت و این دو در کنار هم به من کمک زیادی کرد.

مهمترین نکته در بازیکنان بزرگ روشی بود که تمرین می کردند و بازی می کردند. حتی نگاه کردن به آنها هم برای من واقعا مهم بود.

توانایی آنها را نمی توان در قالب کلمات بیان کرد چون آنها واقعا قدرتمند بودند، همیشه 100% توان خود را به کار می گرفتند و با تمام قدرت به زمین می رفتند. در مجموع این که در کنار آنها باشم و با آنها کار کنم بزرگترین درس ها را به من آموخت. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰