loading
در حال بررسی درخواست شما
هواداران آرسنال فوق العاده اند
هواداران آرسنال فوق العاده اند

هواداران آرسنال فوق العاده اند



آرسنال وارد یک سال دیگر بدون جام شد و نمی توان از هواداران آرسنال چشم پوشی کرد . هر چند امسال میران انتقادات به تیم به اوج خود رسید و هواداران زیادی صدای اعتراض سر دادند اما آرسن ونگر نیز از هواداران بابت حمایت این فصل تشکر کرد .
آرسنال جایی بیشتر ضربه می خورد که تا آستانه فتح کارلینگ کاپ پیش رفت و امید زیادی برای شکستن این رکورد در این فصل داشت اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و فصل کابوس واری برای آرسنال شروع شد .
آرسن ونگر در اینباره در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با استون ویلا گفت :

" من باور دارم که هواداران فوق العاده بودند و به خوبی تیم را حمایت کردند . می خواهیم برای دوره این دوره آرزوی خوبی کنیم و از ان ها بابت این حمایت تشکر کنیم و امیدوارم آن ها را به زودی پشت تیم ببینیم .
من احساس می کنم آن ها می توانند به این تیم و باشگاه افتخار کنند . ختی اگر نتوانستیم برای کسب عنوان کار را به پایان برسانیم که می خواهیم این کار را این فصل انجام دهیم . هر کس که از باشگاه طبعیت می کند من باور دارم می تواند به این باشگاه افتخار کند .
اول از همه به تیم ایمان داشته باشید . من باور دارم ما به خوبی کار کردیم و تیم جوان بسیار خوبی داریم که در بازی با منچستر نشان اعتماد به نفس تیمی بود . به این تیم ایمان داشته باشید و ایمان داشته باشید که چیزی که نیاز باشد را اضافه خواهیم کرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰