loading
در حال بررسی درخواست شما
تضمینی برای بودن در بین Top4 درفصل اینده نیست!
تضمینی برای بودن در بین Top4 درفصل اینده نیست!

تضمینی برای بودن در بین Top۴ درفصل اینده نیست!

ارسن ونگر به هواداران ارسنال هشدار داد که ممکن است توپچیها با توجه به حضور تیمهایی مانند تاتنهام و منسیتی و تیم تازه جان گرفته لیورپول جایی دربین چهارتیم بالای جدول  نداشته باشند.
توپچیها که باناکام ماندن در کسب جام فصل نا امیدکننده ای را پشت سرگذاشتند هم اکنون با این هشدار مربی تیمشان روبه رو شده اند.
ونگر در مصاحبه با میرور گفت: مردم فکر میکنند حضور ما دربین چهارتیم هر فصل تضمین شده است!درحالی که اینطور نیست و حضور دربین چهارتیم بالای جدول بسیار سخت و دشوار است!
درحال حاضر شما لیورپول را دارید که برای مدتی است که از این جمع بدور بوده اند وهمچنین تاتنهام که دراین فصل از مدعیان جدی حضور دربین چهارتیم بالای جدول بود.
ونگر ادامه داد:من میدانم که حضور دربین این چهارتیم کافی نیست برای همین است که من تمام سال را تلاش میکنم که قهرمان شویم ولی این اصلا ساده نیست بودن در بین چهارتیم بالای جدول اصلا ساده نیست وهیچ تیمی حتی منچستر یونایتد!!!!!!! جایگاه تضمین شده ای دراین بالای جدول ندارند.
سرمربی محافظه کار ارسنال معتقد است که حضور منچستر سیتی در لیگ قهرمانان انها را به رقیبی بسیار جدی تبدیل خواهد کرد چراکه انها هم اکنون راحت تر میتوانند بازیکن به تیمشان اضافه کنند.
منچستر یونایتد و لیورپول باقدرت یشتری باز خواهند گشت و چلسی قطعا بیش از این سرمایه گذاری خواهد کرد.
علیرغم یک فصل بدون جام دیگر ونگر کماکان معتقد است که نباید بازیکنان ارسنال را بخاطر انچه در داخل و خارج زمین انجام داده اند سرزنش کرد.
بازیکنان من بسیار خوب عمل کردند و ذهنیت درستی داشتند ومن بسیار ناامیدهستم ازاینکه نتوانستند چیزی برنده شوند انها هرکاری در زمین برای موفقیت تیم انجام دادند وتنها زمانی که باید کارراتمام میکردند کمی عصبی شدند...اینها سخنان ونگردر حمایت از تیمش است.
ونگر صحبتهایش را اینگونه خاتمه داد:ماهنز شانس دوم شدن را داریم البته میتوانیم سوم وچهارم هم بشویم واین بستگی به نتایج تیم دارد هرچند ترجیح میدهم دربین سه تیم اول باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۵
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : miror
بازدید: ۱,۳۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰