loading
در حال بررسی درخواست شما
پر اشتباه از همان ابتدا
پر اشتباه از همان ابتدا

پر اشتباه از همان ابتدا



درباره نتیجه....
بسیار نا امید کننده بود چرا که شروع بسیار بدی داشتیم . بعد از آن کمی بهتر کار کردیم و در نهایت کمی بد شانس بودیم . پس بسیار نا امید بیرون آمدیم . سه امتیاز امروز از دست دادیم که می توانست باعث شود به طور مستقیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم .




درباره شروع آرام بازی...
تنبیه شدیم چرا که به بازی آمدیم که بسیار حالت آزمایشی داشت . به اندازه کافی مسلط نبودیم و در آغاز بازی بد بودیم . بعد از آن تلاش کردیم تا به بازی برگردیم اما کمی بد شانس بودیم . احساس می کنم یک پنالتی داشتیم و گلی به نظر نباید نادیده گرفته میشد . در مجموع البته بسیار نا امید از عملکردمان هستیم .




درباره دلیل اینگونه بازی...
از این نتیجه بد بسیار سخت ضربه خوردیم و می توانید این را در ابتدای بازی ببینید . کمی ضربه خورده بودیم . اما آن را بالا کشیدیم و مجموعا می توانستید ببینید کمی در دفاع مضطرب بودیم . جایی که احساس بهتری در بازی داشتیم بسیار دیر شده بود .




درباره زوج اسکیلاچی و ورمائلن...
آن ها دو بازیکن با تجربه هستند و کار معمولی داشتند . ورمائلن قدرتمند و قدرتمند تر شده بود و آن ها از سپتامبر نیز بازی نکرده بودند پس سوالات زیادی برای تسلط وی مانند قبل وجود داشت . من باور دارم گل های بسیار ساده ای امروز دریافت کردیم .




درباره تعویض های بین نیمه...
در وضعیتی بودم که باید بازی را بر میگرداندیم و باید دو گل می زدیم . چرا که خود را پایین کشیده بودیم و در عقب در میانه زمین نیاز به بازیکنی داشتیم .




درباره شانس تمام کردن در چهار تیم...
این یک عقب نشینی بسیار بزرگ بود و باید در پیش فصل برای بازسازی خود اقدام کنیم .





دارایی های باشگاه و هواداران....
شغل ما تعیین می کند که از هواداران تشکر کنیم  هیچ گاه وقتی شما کارتان را انجام می دهید باعث نمی شود تا دست پاچه شوید . این یک دور همراه با افتخار نبود البته اما فکر می کنم مهم نیست چه اتفاقی رخ داده . باید به هوادارانتان احترام بگذارید که در طول فصل کمک کردند . این یک دور برای احترام به هواداران بود .




درباره ترک ورزشگاه توسط هواداران قبل از این دور...
باید آن را بپذیرید و از آن هایی که بودند تشکر کنید . چیزی که مهم است این است که این باشگاه آماری دارد و این آمار قابل احترامند . من از اینکه در این 15 سال با قامت بالا و ایستاده بازی کردیم احساس موفقیت می کنم پس وقتی مردم خوشحال نیستند می توانند این را نشان دهند . ما در شغلی هستیم که باید از مردم خوشحال باشید و وقتی آن ها خوشحال نباشند باید آن را بپذیری .




اینکه چگونه برای خرج کردن تحت فشار است...
هواداران می خواهند که بازی فوتبال را پیروز شوند . آن ها چک نمی کنند که چه مقدار ما خرج می کنیم و می خواهند فقط پیروز بازی باشند . وقتی ما پیروز نباشیم ان ها خوشحال نیستند و این کاملا طبیعی است . ما تلاش می کنیم تا تیممان را تقویت کنیم . البته اینگونه است اما بهترین راه برای خوشحال نگه داشتن هواداران پیروزی در بازی هاست .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰