loading
در حال بررسی درخواست شما
پس زمینه ای از فصل اول حضور
پس زمینه ای از فصل اول حضور

پس زمینه ای از فصل اول حضور



بی شک جک ویلشر پدیده امسال لیگ برتر انگلستان بود که با سن کمش توانست از بهترین های فصل آرسنال باشد و درخشش خیره کننده وی باعث شد تا به سرعت به تیم ملی انگلستان نیز راه یابد .
این بازیکن در یکی از بزرگترین بازی های این فصل آرسنال برابر بارسلونا توانست با درخشش بالا امتیاز زیادی بگیرد و شاید نقطه عطف امسالش را در این بازی ببیند .
بازیکن 19 ساله آرسنال اولین فصل حضورش در کنار توپچی ها را بسیار شاداب آغاز کرد و حالا می داند راه سختی برای حضور در باقی فصل ها و پیشرفتش باید بپیماید .
جالب است بدانید فقط لوران کوشلنی توانسته با 43 شروع در این فصل بیشتر از ویلشر بازی کند و این بازیکن 19 ساله در اولین فصل حضورش در بیش از 40 بازی حضور داشته که این خود یک رکورد است .

" به عنوان بازی برتری که بتوان نگاه کرد می توان به شکست بارسلونا اشاره کرد .
متاسفانه نتوانستیم در بازی برگشت کارمان را تکمیل کنیم اما ممکن بود که با یک تصمیم بزرگ از سوی داور کمی تغییر کند . اما بازی در خانه ما بسیار شب فوق العاده ای بود . هواداران معرکه بودند و ما نیز فوق العاده بازی کردیم . مخصوصا در نیمه دوم .
با یک گلی که عقب افتادیم و بعد از آن پیروزی که به دست اوردیم آن هم برابر یک تیم بزرگ باعث می شد تا از عملکرد خودم احساس غرور کنم .
بازیکنانی نظیر مسی و اینیستا و ژاوی بهترین بازیکنان هستند . آن ها در جام جهانی نیز بوده اند و دوباره این را در لیگ قهرمانان امسال نشان دادند .
برای خوب بازی کردن برابر آن ها به شخصه بسیار بزرگ بود و امیدوارانه می خواهم مانند این ادامه دهم .  "

بی شک پستی های زیادی نیز در این فصل ویلشر وجود داشته است . مانند بسیاری از هم تیمی ها شاید فینال کارلینگ کاپ نقطه تاریکی باشد .

" فکر می کنم همه درباره این فینال صحبت کرده اند . ما با یک گل عقب افتادیم و وقتی بازی را به تساوی کشاندیم باور بیشتری پیدا کردیم چرا که می دانستیم می توانیم شانس هایی برای برنده شدن ایجاد کنیم . قبل از آن اشتباهاتی از برخی بازیکنان رخ داد که در فوتبال اتفاق می افتد .
دوباره خود را بلند کردیم و برخی عملکرد خوب بعد از آن داشتیم که می توان به بازی منچستر اشاره کرد اما من می دانم مردم می گویند که اگر بیرمنگام را برده بودیم می توانستیم امیدوارانه به سمت لیگ برتر برویم و آن را نیز برنده شویم و این به شما می گوید که چقدر حاشیه در فوتبال اثر گذار است .
این یک خاطره بسیار تلخ در فینال بود و درباره لوران کوشلنی و ژسنی باید گفت هخر دوی آن ها فصل خیلی خوبی داشتند . پس نباید فرد خاصی را تنبیه کرد چرا که ما یک تیم هستیم . اما اگر آن بازی را برده بودیم . شاید ... "

اما ویلشر در ادامه صحبت هایش برای این فصل :

" هدف من برای شروع بازی کردن بین 20 الی 25 بازی برای تیم اصلی بود . رییس نیز در پیش فصل همین بررسی را برای من داشت . من از تیم بولتون بازگشته بودم و می خواستم خود را با اینجا سازگار کنم .
فقط باید از رئیس تشکر کنم . او مرا در بازی اول در تیم قرار داد و در هر لحظه مرا در جایگاهی محکم کرد . امیدوارانه برای بودن در جایگاهم به اندازه کافی خوب بودم و جواب مربی را دادم .
غیر از آن  هدف های کم دیگری هست . می خواهم برای مثال کمی بیشتر گل بزنم . من این فصل فقط دوبار گلزنی کردم و این کافی نیست . من در تیم جوانان گل های زیادی به ثمر می رساندم و اینجا دلیلی برای اینکه چرا نتوانم در تیم اصلی گلزنی کنم وجود ندارد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰