loading
در حال بررسی درخواست شما
از آرسنال جدا می شوم
از آرسنال جدا می شوم

از آرسنال جدا می شوم



نوس دنیلسون که خود یکی از ضعیف ترین بازیکنان این فصل آرسنال بوده از بودن در آرسنال ناراضی شده و در حالی که توسط اکثر هواداران در لیست سیاه باشگاه آرسنال قرار دارد با مصاحبه و ابراز نارضایتی از وضعیتش در آرسنال اعلام می کند در این تابستان از آرسنال جدا خواهد شد .
شاید سیر مصاحبه های بازیکنان معمولی و ضعیف تیم و ابراز نارضایتی بیش از پیش باعث دلچرکین شدن هوادارانی باشد که سال ها به خاطر رشد و نمو همین بازیکنان بی نام و نشان از تیم آرسنال حمایت کردند . به هر ترتیب شاید بهتر باشد این تابستان فرصتی برای پاک سازی این قبیل مسائل در تیمی باشد که لباسش بر تن بازیکنانی می رود که خیلی زود با فراموش کردن گذشته شرایط فعلی را نیز فراموش می کنند و با مصاحبه هایی دور از انتظار باعث دلچرکین شدن هواداران می شوند .
بازیکن برزیلی آرسنال در مصاحبه با گاردین در این رابطه گفت :

" این بدترین فصل در زندگی من بود و من بسیار ناراحتم . من یک برنده هستم و برای برنده شدن عناوین به اینجا آمده ام اما من برای 5 سال است که اینجا هستم و هیچ چیزی برنده نشدم . تا زمانی که آرسنال در بازی های احمقانه ای امتیازات احمقانه از دست بدهد شرایط همین است .  "

بازیکن 23 ساله آرسنال در لیگ برتر 96 بار به میدان رفته و حالا خواهان جدا شدن از باشگاه است .

" آرسن ونگر را دیدم و به طور ساده احساسم را گفتم و او موافقت کرد و اجازه رفتن به من داده است .
دوران ورزشی فوتبال بسیار سریع می گذرد و این زمانی برای من برای جا به جایی است . من در ذهنم هشت ماه ققبققل این را سختم و از بازگشت به خانه احساس بدی داشتم و ناراحت بودم .
نیاز به یک رقابت تازه دارم . این عالی است که یک فوتبال زیبا بازی می کنید اما برخی اوقات باید برای موفقیت کثیف بازی کرد . "

اما آیا وی برای باشگاهی در لیگ برتر بازی خواهد کرد ؟

" نمی توانم خود را در لباس چلسی یا لیورپول و یا منچستر سیتی ببینم و قطعا درباره تاتنهام نیز اینگونه است . من فکر می کنم آینده ام در باشگاه ایتالیا یا اسپانیا خواهد بود . "

وی ادامه داد :

"" من می دانم برخی از مردم فکر می کنند من دیوانه هستم . آن ها درست فکر می کنند . این باشگاه بزرگ با یک سازماند بزرگ است . همچنین یک مربی بزرگ همراه با بازیکنان باهوش بسیاری است .
بله . من زندگی خوبی در آرسنال داشتم اما مسائل دیگری نیز در زندگی مهم است .
نیاز دارم تا وارد رقابت جدیدی شوم و آماده ام تا به سمت ریسک بروم . "


حالا با توجه به صحبت های این بازیکن متوسط آرسنال باید منتظر انتقال وی در تابستان بود تا شاید آرسن ونگر در فکر خانه تکانی درست برای خط میانی تیمش باشد جایی که شاید آرسنال از نظر کمیت در سطح مناسبی قرار داشته باشد اما قطعا در نظر کیفی می تواند در قوی ترین خط تیمش وضعیت را به سمت بهترین رهنمود کند .
آیا نوس دنیلسون با پیشنهاداتی از باشگاه های برتر در اورپا مواجه است که خود را برای بازی با تیم های نظیر چلسی و یا منچستر سیتی مقایسه می کند ؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian
بازدید: ۱,۱۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰