loading
در حال بررسی درخواست شما
هدف های آرسنال مشخص است
هدف های آرسنال مشخص است

هدف های آرسنال مشخص است



آرسن ونگر در مصاحبه با سایت فیفا در پی سوالات بی شمار درباره تابستان آرسنال صحبت هایی متفاوت با سال های قبل می کند و به نظر می رسد آرسنال این تابستان دلگرم کننده تر از سال های قبل ظاهر شود .
آرسن ونگر تاکید دارد در صورت پیدا کردن گزینه های درست می تواند مبالغی را هزینه بازیکنان کند و وی بار ها در مقاطع اخیر از تقویت تیمش در تابستان صحبت کرده است .
ونگر امیدوار است بتواند با پیدا کردن گزینه های درست ضمن تقویت تیم و افزایش کیفیت تجربه مناسبی نیز به تیم جوانش تزریق کند و تیم را برای رقابت قهرمانی سال آینده ببندد .
با توجه به مصاحبه اخیر ونگر مبنی بر علاقه اش به بازیکنان انگلیسی گزینه های زیادی از سایت های رسمی مطرح شده اند که در این بین ظاهرا نام گری کیهیل , فیل جاگیلکا , کریستوفر سامبا و اسکات پارکر بیشتر به چشم می خورد .
آرسن ونگر در اینباره گفت :

" من بازیکنان انگلیسی را دوست دارم . آن ها خوب هستند اما من همیشه گفته ام که تورم این بازیکنان همیشه بالا بوده است . همیشه مبالغ زیادی خواسته شده اما اگر بتوانیم پرداخت کنیم این کار را انجام خواهیم داد . اگر واقعا یقین داشته باشیم . برای یک بازیکن می توانیم را را اجازه دهیم اما این بستگی به این دارد که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد .
ما لیستی داریم که شماره یک , شماره دو  سه و ... دارد و تلاش می کنم که به آن ها برسیم . متاسفانه همیشه پلن های مورد علاقه اتفاق نمی افتد . بسیار سخت است که اتفاقات دلخواه رخ دهند . ما تلاش می کنیم تا تیم را تقویت کنیم . قطعا خراج از نقل و انتقالات نیستیم . این قطعی است .
من برای چیزی که نیاز به خرج کردن باشد خرج می کنم .
بسیار سخت است که به بیرون رفت و گفت ما پول زیادی داریم چرا که مردم برای شما صبر کرده اند . مانند اینکه همیشه تلاش می کنیم که با قیمت درستی خرید کنیم اما تلاش می کنم تا سرمایه گذاری کنیم . ثروت ما همیشه در حال افزایش است و همینطور حقوق های پرداختی ما و ما قرارداد های بازیکنانمان را تمدید می کنیم و آن ها می دانند که مبالغی برای بازار اماده است و البته مبالغ هر ساله در حال افزایش است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : fifa
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰