loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر از تیم ملی خط خورد
ویلشر از تیم ملی خط خورد

ویلشر از تیم ملی خط خورد



پس از صحبت های فراوان مبنی بر حضور و یا عدم حضور جک ویلشر در تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان برای مسابقات تابستان پس از دعوت اولیه استیوارت پیرس مربی این تیم در نهایت این بازیکن از ترکیب نهایی تیم ملی خط خورد تا خبری خوب برای هواداران آرسنال باشد .
آرسن ونگر نیز پیش از این اعلام کرده بود این مسابقات می تواند ریسک بزرگی برای این بازیکن جوان باشد که در اولین حضور خود در تیم اصلی آرسنال در تعداد بازی های زیادی به میدان رفته و عدم استراحت مناسب وی در تابستان می توانست برای فصل بعدی وی در آرسنال زیان های بسیاری به بازیکن و تیم وارد کند .
استیوارت پیرس درباره این بازیکن ارزشمند گفت :

" هفته گذشته با جک صحبت کردم و او صحبت هایش که در ماه مارس گفته بود را توضیح داد که می خواهد بخشی از ترکیب باشد . حالا وی این احساس را دارد که در بهترین فرمش نیست که بتواند در تیم نهایی باشد .
این بر پایه تعداد بازی هایی است که وی برای آرسنال در این فصل انجام داده و علم ورزشی که جک هفته گذشته برای آمادگی وی برای فصل بعد انجام داد .
جک همیشه از لذت بردنش برای بودن در تیم ملی زیر 21 ساله ها صحبت کرده و تا زمانی که من وی را تا فینال نداشته باشم نا امید خواهم بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰