loading
در حال بررسی درخواست شما
ورود استن به آرسنال تایید شد
ورود استن به آرسنال تایید شد

ورود استن به آرسنال تایید شد



باشگاه فوتبال آرسنال نامه اتحادیه فوتبال انگلستان مبنی بر تایید ورود کرونکه به آرسنال را دریافت کرده است و کرونکه حالا به عنوان سهام دار ارشد باشگاه  آرسنال فعالیت می کند .
به علاوه کرونکه 14 روز رسمی برای دیگر سهام داران زمان داده است تا به پیشنهاد وی مبنی بر فروش دیگر بخش باقی مانده سهام پاسخ دهند .
کرونکه مالک کمپانی کرونکه گروپ و کرونکه اسپورت و اینترتینمنت یک فرد موفق در زمینه تجارت و املاک است و در این لحظه وی دارای 66.06 % از سهام باشگاه است .
مدیر باشگاه آرسنال , پیتر هیل وود در این باره گفت :

" باشگاه از بابت تاییدیه لیگ برتر بسیار خوشنود است و هیئت مدیریت تغییر روند کنترل را تایید کرده و بابت تغییر کنترل باشگاه علاقه خود را اعلام کرده است .
پیشنهاد KSE نیز بدون شرط است و حالا برای نگاه به آینده و یک دوره هیجان آمیز جدید در عمر باشگاه قدم می گذاریم . لیست های اضافه نیز برای سهام دارانی که اجازه واگذاری سهام را داده اند محفوظ می ماند . "

آقای کرونکه که پیش از این نیز سابقه مدیریت ورزشی زیادی در آمریکا داشته در این رابطه گفت :

" به عنوان سهام دار اصلی باشگاه فوتبال آرسنال همیشه هدف و دید ما برای انجام مسائل مهم و ضروری برای موفقیت درون زمین است و  یک حرکت بلند مدت برای ثبات و ساختن یک پیشرفت برای باشگاه و تاریخ آن .
ما می دانیم که نگاه عمیق به باشگاه فقط یک مزیت نیست بلکه یک وظیفه است که باید برای ساخت باشگاه و رسیدن به اهداف درون و بیرون زمین فوتبال مورد توجه قرار گیرد .
ما به ادامه رشد باشگاه توجه داریم و سعی در توسعه جهانی آن داریم و همینطور برای خود کفایی باشگاه در زمینه اقتصادی توجه داریم . باشگاه برای سرمایه گذاری بودجه کافی دارد و عاقلانه کار خواهد کرد . اهداف ما از ثبات تلاش برای قهرمانی ها و جام ها است .
سلامت بلند مدت باشگاه همیشه برای هیئت مدیره مهم بوده است و شامل مدیران و مربی و مجموعه تیم است که به سختی کار می کنند تا به موفقیت هایی برای باشگاه و هوادارانمان برسند و نقش خود را در شمال لندن ایفا کنند .
باشگاه آرسنال محدود به یک سهم دار و یا یک بازیکن و یک هوادار نیست و این مرکز خاص است و ما بسیار علاقه مند و منتظریم تا بتوانیم در 125 سالگی باشگاه مسائلی را جشن بگیریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰