loading
در حال بررسی درخواست شما
مسائل ذهنی کلید آرسنال
مسائل ذهنی کلید آرسنال

مسائل ذهنی کلید آرسنال



به وضوح می توان دید آرسنال در دورانی که در این فصل در شرایط روحی مناسب بود توانست بازی های درخشانی ارائه دهد و نتایج ایده آلی نیز کسب کند . اما فینال جام اتحادیه و ناکامی در این بازی ها و در پی ان ناکامی های دیگر مشخصا بر روی روحیه تیمی آرسنال تاثیر مخرب بسیاری داشت و این امر باعث شد تا آرسنال نتواند به مانند قبل بازی های خوبی ارائه دهد و این مسئله موجب به وجود آمدن نتایج بسیار نا امید کننده در انتهای فصل بود.
الکس سانگ هافبک دفاعی آرسنال نیز باور دارد آرسنال باید با یک نگرش و روحیه ذهنی قوی پیش برود و این مسئله کلید موفقیت آرسنال خواهد بود .


" ما امسال مصدومیت های زیادی داشتیم که ای آسان نیست . ما بازیکنان زیادی از دست داده بودیم .
برخی اوقات به زمین بازی می رفتیم و این تفکر وجود داشت که به راحتی می توانیم پیروز شویم که  این باعث ایجاد برخی تغییرات می شد . چرا که وقتی با تفکر  پیروزی به زمین بازی بروید و موفق به انجام آن نشوید این به تیم ضربه خواهد زد .
شما نمی توانید برابر منچستر یونایتد بازی کنید و در بازی قبل از آن برابر بولتون ببازید .
من فکر می کنم نیاز داریم که یک نگرش قوی و مشابه بین دو مدل بازی برابر بولتون و منچستر یونایتد ایجاد کنیم . من فکر می کنم نیاز داریم تا از این مسئله یاد بگیریم و برای فصل آینده آماده شویم . "

با اتمام آرسنال در رده چهارم جدول این تیم باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود . الکس سانگ نیز آماده است تا برای فصل آینده به شش سال ناکامی آرسنال در فتح جام پایان دهد :

" امسال کاری را که می خواستیم انجام دهیم را نتوانستیم انجام دهیم و در رده چهارم بازی ها را به پایان رساندیم و من فکر می کنم امسال برخی مسائل کم داشتیم .
این بسیار مهم است که برای فصل آینده اشتباهات مشابه تکرار نکنیم . می تواند خوب باشد که به تعطیلاتی برویم و وقتی بر می گردیم بدانیم برای فصل آینده مسائلی را می خواهیم انجام دهیم .
برای رقابت آماده خواهیم شد و این برایمان بسیار مهم است که بتوانیم فصل آینده چیز هایی برنده شویم چرا که امسال چیز هایی از دست دادیم و این در حالی است که بسیار نزدیک بودیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۸۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰