loading
در حال بررسی درخواست شما
لانسبوری از ویلشر الگو می گیرد
لانسبوری از ویلشر الگو می گیرد

لانسبوری از ویلشر الگو می گیرد


هنری یکی از محصولات آکادمی باشگاه است که این فصل 6 ماه به صورت قرضی برای نورویچ بازی کرد و یکی از عوامل صعود این تیم به لیگ برتر نیز بود.
 او امیدوار است این دوره قرضی مانند دورانی که جک در بولتون سپری کرد باعث شود که او بتواند خود را به ترکیب اصلی آرسنال برساند.

هنری اکنون همراه با تیم ملی زیر 21 سال انگلیس در دانمارک حضور دارد، جایی که قرار است تورنمنت زیر 21 سال اروپا برگزار شود، او خوب می داند که عملکردش در این رقابتها برای ونگر مهم است.

"در حال حاضر من به آرسنال فکر می کنم. من باید به آنجا برگردم و تلاش کنم. این فرصتی برای من است که به رئیس نشان بدهم که ظرفیت بازی برای تیم اصلی را دارم، این به خود من بستگی دارد."

هنری در مورد عملکرد ویلشر در آرسنال و همچنین تیم ملی بزرگسالان انگلیس شگفت زده شده است.
"جک از فرصت های خود استفاده کرد و عالی کار کرد. او بازیکن فوق العاده ای است و من فکر میکنم اینجا جوانان دیگری داریم که می توانند همین راه را تکرار کنند."

جک ویلشر هم می توانست همراه با لانسبوری اکنون در تورنمنت زیر 21 سال شرکت کند ولی به دلیل ترس از مصدومیت ناشی از خستگی از حضور در این رقابتها انصراف داد، اندی کارول و میکا ریچاردز هم به دلیل مصدومیت این تورنمت را از دست دادند.
"آنها بازیکنانی عالی هستند. ولی اکنون ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و با قدرت کامل به تورنمنت برویم. جوانان خوبی داریم و باید به خودمان اتکا کنیم.
شانس خوبی را به دست آورده ایم و روحیه تیمی خوبی داریم، بازیکنان با استعدادی در تیم وجود دارند و خوشبختانه می توانیم به همین ها اتکا کنیم."

او در مورد دوران قرضی خود در نورویچ هم گفت:
"این که به لیگ برتر صعود کنید همیشه فوق العاده است. پل لمبرت به من این شانس را داد که جزیی از این باشم و از او خیلی سپاسگزارم.

این دوره قرضی عالی بود، تجربه دوباره حضور در تیم اول و هر هفته بازی کردن عالی بود. تجربه حس صعود در سن 20 سالگی بسیار عالی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۵۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰