loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقاد عثمانوف از مدیران آرسنال
انتقاد عثمانوف از مدیران آرسنال

انتقاد عثمانوف از مدیران آرسنال



چندی است که رقابت سختی بین سهام داران آرسنال به وجود امده و این رقابت سنگین با به دست گیری باشگاه توسط کرونکه وارد فاز جدیدی شد و در حالی که همه در انتظار فروش سهام عثمانوف بودند وی دست از تلاش برنداشت و با خرید خرده سهام هایی غیر مستقیم اعلام کرد در باشگاه می ماند .
وی در مصاحبه ای از مدیران فعلی باشگاه انتقاد کرد و این مدیران را متهم به کم کاری در زمینه تزریق مالی به تیم کرد .
مرد روس تبار با بیان این مطلب که مدیران فعلی آرسنال تنها به فکر سود کردن هستند اعلام کرد باشگاه باید با تزریق مالی سعی در ایجاد تیمی برای قهرمان شدن باشد .
صحبت های این مرد روسی که بیشتر به صحبت های هواداران نزدیک است به شرح زیر بود :

" اگر قانون و برنامه اعضای مدیریت باشگاه این دوره ناکامی در قهرمانی نباشد و به دست آوردن ثبات مالی با گران کردن بلیط ها باشد انگاه خیر من علاقه ای به بودن در هیئت مدیره ندارم .
باید به جای آن برای موفقیت های باشگاه و افزایش منافع و سرمایه گزاری های شخصی برای توسعه و گسترش باشگاه و موقعیت های تبلیغاتی و صتعتی و اطمینان برای در صحنه بودن هواداران , بله فکر می کنم قطعا برای همکاری برنامه هایی دارم .
برای مشخص شدن متفاوت کار کردن بگذارید مثال شفافی بزنم .
آرسنال تمامی عمده قرارداد های تجاری را برای سال های پیش رو باید تمدید کند .
این مسئله پوشیده ای نیست که برای بالا بردن ارزش این قرار داد ها نیاز است که در زمین بازی یک تیم برنده و قهرمان ایجاد کرد . برای امجام آن نیاز دارید تا از این لحظه تیمی برنده بسازید . این یک مسئله ساده تجاری است که باید دید آیا این به انجام خواهد رسید یا خیر . "

فصل کابوس وار آرسنال با از دست دادن جام اتحادیه آغاز شد و سپس از دست رفتن تمامی جام های پیش رو .
عثمانوف عقیده دارد ارسن ونگر نیاز دارد تا بودجه مناسب برای گرفتن بازیکنان با تجربه در اختیار داشته باشد تا در کنار جوانان تیم ساخته شود .

" دیدگاه های متفاوت و وسیعی در این زمینه وجود دارد و یکی از آن ها که من موافق آن هستم این است که لاشگله نیاز دارد تا بنای دفاعی تیمش را تقویت کند و با یک دروازبان مسلط و مدافعان مرکزی قدرتمند و یک هافبک دفاعی قوی به مانند کلود ماکه له له پیش برود .
لیگ برتر یکی از فشرده ترین لیگ ها در سراسر جهان است و ثبات در رقابت یک هنر است و باشگاه در کنار پرورش استعداد هایش نیاز دارد تا بازیکنان سطح بالای جهانی برای به دست آوردن قهرمانی جذب کند . قهرمانی هایی که همگی تشنه آن هستیم . این مسیر نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است که به باور من از این مسئله تا به اینجا خالی بوده ایم .
اگر چه همچنان نامشخص است که هیئت مدیره این دیدگاه را دارند یا خیر. برای مدت زیادی آن ها از بودن در این جایگاه دومی و سومی و چهارمی خوشحال بودند و رضایت داشتند و در همان زمان مشابه نیز تلاش برای فروش سهام هایشان را داشتند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۰۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰