loading
در حال بررسی درخواست شما
شفافیت حلقه گمشده آرسنال
شفافیت حلقه گمشده آرسنال

شفافیت حلقه گمشده آرسنال

شفافیت کلمه ای است که در باشگاه آرسنال وجود ندارد! بنظر میرسد که هیئت مدیره جدید ارسنال نیز همان راه و مرام اعضای قدیمی را درپیش گرفته و حاضر به شفاف سازی وضعیت مالی باشگاه نیست.دراین مقاله سعی خواهیم کردتا نگاهی موشکافانه به مصاحبه اخیر آلیشر عثمانف از سهامداران عمده باشگاه آرسنال داشته باشیم.

آنطور که از مصاحبه این میلیاردر روس برمیامد باشگاه ارسنال ظاهرا قصد جدی برای اماده سازی تیم جهت کسب عناوین و افتخارات داخلی و اروپایی ندارد! واین البته برای کسانی که پیش از این بشدت ازسیاستهای ونگر در نقل و انتقالات انتقاد میکردند بسیار قابل تامل است! مربی که به ارسنال شخصیت ویژه ای بخشید ولی هم اکنون با توجه به سیاستهای باشگاه درحال از دست دادن اعتبار چندین ساله خویش است.

دراین میان باید از مسئولین باشگاه پرسید که این سیاستها تاکی قراراست که جیب شما را پرکند؟ بدون شک ادامه این روند ناکامی منتج به خالی شدن سکوهای ورزشگاه امارات خواهد شد امری که برای باشگاه ارسنال و هواداران متعصبش بسیار دردناک و گزنده خواهد بود.ناکامی ارسنال در شکست دادن تیم پایین  جدولی برمینگام در فینال جام اتحادیه بخوبی نشان داد که ترکیب فعلی ارسنال نیاز به خونی تازه دارد تا در رگهای بی رمقش تزریق شود اما در عوض این روزها از تابسات داغ و شلوغ و به اصطلاح خاص ارسنال تنها اخبار ناخوشایندی همچون رفتن فابرگاس به بارسا و تمدید نکردن نصری بگوش میرسد والبته ورود بازیکنی نظیر جنکینسون که برای تیم رزرو ارسنال بسار گزینه خوبی است!

این انتقادات درحالی مطرح میشود که همگان انتظار داشتند تا با تغییر مالکیت باشگاه ارسنال دست مربی تیم برای خرید بازیکنان بزرگ باز باشد اما انچه درعمل دیده میشود چیزی برخلاف این موضوع است وهمین امر باعث شده تا عثمانف که از جمله سهامداران عمده باشگاه است و درکمال تعجب راهی به هیئت مدیره باشگاه ندارد لب به انتقاد از وضعیت فعلی تیم بگشاید.بدون شک حرف عثمافن حرف بسیاری از هواداران ارسنال نیز هست بشخصه بعید میدانم هواداری از شکست تیمش عدم قهرمانی در رقابتهای مختلف خوشحال شود مگراینکه ان شخص اصولا درک درستی از بازی فوتبال قوانین و اهداف ان نداشته باشد! با این شرایط بهتر است که مالک امریکایی و جدید باشگاه ارسنال سروسامانی به وضعیت تیم بدهد تا ارسنالی ها نیز بسان همتایان منچستری و لیورپولیشان مجبور به برگذاری تظاهرات و چرخاندن دستمال و شالگردن برای اعتراض به این یانکی جدیدالورود نشوند.

اما دراین میان وظیفه ونگر بسیار مهمتر و حساس ترازگذشته شده است این مربی درحال حاضر باید محافظه کاری را کنار گذاشته و مدیران باشگاه را برای سرمایه گذاری بیشتر تحت فشار قراردهد. درغیر اینصورت این چهره ونگر است که روز به رزو تخریب خواهد شد ومدیران باشگاه نیز از کنار این موضوع دلارهای بیشماری را روانه حسابهای بانکی شان خواهند کرد. ارسن قطعا با تجربه ای که دراین سالها اندوخته و همچنین واکنش اخیر هواداران دراعتراض به نتایج تیم بخوبی میداند که این دیگ در لبه انفجار قراردارد و درصورتی که دیگ طاقت هواداران منفجر شود اولین قربانی ان شخص ونگر خواهد بود ومقصرین اصلی بازهم درجایگاه ویژه خواهند نشست و شخص دیگری رابرای منفعت طلبی سیری ناپذیرشان قربانی خواهند کرد بدون شک این تابسات و این فصل بسیار حساس خواهد بود و هرگون اشتباهی هزینه ای گزاف به مسببن ان تحمیل خواهد کرد.

امیداست که ارسنال دراین تابستان سنت شکنی کرده وخودش را برای رقابت با بزرگان جزیره و اروپا اماده کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۲۵
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰