loading
در حال بررسی درخواست شما
مجازات يوفا براي كارت زرد عمدي دوم بازيكنان تغيير كرد
مجازات يوفا براي كارت زرد عمدي دوم بازيكنان تغيير كرد

مجازات يوفا براي كارت زرد عمدي دوم بازيكنان تغيير كرد


 ''جياني اينفانتينو'' دبير کل اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) با اعلام اين خبر گفت: معمولا چنين رفتاري با جريمه مجازات مي شود اما از اين پس بازيکنان علاوه بر اينکه به دليل دريافت دو کارت زرد از يک مسابقه محروم مي شوند، با يک جلسه محروميت ديگر هم روبرو خواهند شد.
 ''آندرس اينيستا'' بازيکن بارسلونا در جريان برد 5 بر 1 اين تيم مقابل شاختار دونتسک در بازي رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا در نيوکمپ عمدا'' خطا کرد که کارت زرد دوم خود را بگيرد. بدين ترتيب وي بازي برگشت را از دست داد اما توانست در ديدار نيمه نهايي مقابل رئال مادريد به ميدان برود.
 مسوولان داوري يوفا در اين بازي سعي کردند اينيستا را يک جلسه ديگر محروم کنند اما درخواست آنها براي محروميت يا حتي جريمه اين بازيکن رد شد.
 يوفا در موارد مشابه ديگري باشگاه ويارئال اسپانيا را 60 هزار يورو و ''نيلمار'' مهاجم و ''سانتياگو کازورلا'' هافبک اين تيم را هر کدام 20 هزار يورو به دليل دريافت عمدي کارت زرد دوم در جريان بازي خارج از خانه يک چهارم نهايي ليگ اروپا مقابل ''توئنته'' جريمه کرد.
 اين بازيکنان که از حضور در بازي برگشت محروم شده بودند، توانستند بدون نگراني از دريافت کارت زرد دوم در مسابقه نيمه نهايي با پورتو بازي کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۳/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : ورزش 3
بازدید: ۶۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰