loading
در حال بررسی درخواست شما
کلیشی در استانه پیوستن به منسیتی
کلیشی در استانه پیوستن به منسیتی

کلیشی در استانه پیوستن به منسیتی

مدافع فرانسوی توپچیهای لندن برسرقراردادی چهارساله با منسیتی به توافق رسید و براساس این قرارداد دستمزد کلیشی نسبت به انچه در ارسنال دریافت میکرد دوبرابرخواهد شد.
بنابرگزارشها مذاکرات ارسنال و منسیتی درمورد کلیشی پیشرفت بسیاری داشته و بنظر میرسد ابی پوشان منچستربا پیشنهادی 7 میلیون پوندی برسراین انتقال با ارسنال به توافق رسیده اند.
گفتنی است که کلیشی در ماه می به باشگاه ارسنال گفته بود که قصد ترک باشگاه را دارد و هم اکنون بعد هشت سال حضور در ارسنال در استانه پیوستن به منچسترسیتی قرارگرفته است.
 این مدافع 25 ساله پیش از این دوبارپیشنهاد تمدید قرارداد ارسنال را رد کرده و هم اکنون بنظر میرسد که برسرقراردادی چهارساله و دستمزد هفته ای 90 هزارپوند که 40 هزارپوند بیشتر از دستمزدی است که ارسنال به وی میپردازد دراستانه عقد قرارداد با منسیتی قرارگرفته است.
مقامات ارسنال نیزدراین میان بنظرمیرسد قصد ندارند که از خروج وی جلوگیری کنند چراکه 12 ماه دیگر این مدافع فرانسوی میتواند به رایگان از ارسنال جدا شود.
اگرچه ونگر در روزهای گذشته اعلام کرد که مایل است کلیشی دراین تیم بماند اما بطورخصوصی با جدایی این بازیکن از ارسنال موافقت کرده و بنظرمیرسد خوزه انریکه از نیوکاسل و لیتون بینزازاورتون بازیکنان مدنظر وی برای جانشینی کلیشی میباشند.
لازم بخ ذکر است که قیمت مورد نظرارسنال برای وی 5.5 میلیون پوند بوده که پس از وارد شدن اینترمیلان و لیورپول برای بخدمت گیری وی قیمت این بازیکن به 7 میلیون پوند افزایش یافت.
کلیشی که بازی اش را ازتیم کائن شروع کرد برای وارد شدن به ترکیب اصلی منسیتی باید با الکساندر کولارف مدافع صرب که با قیمت 16 میلیون پوند به منسیتی امد رقابت کند همچنین دراین پست وین بریج نیزحضوردارد که بنظر میرسد دراین تابستان فروخته خواهد شد.
بنظرمیرسد که لحظات پراسترسی درانتظار ارسنال باشد چرا که خروج کلیشی ممکن است با خروج کاپیتان این تیم سس فابرگاس که انتظارمیرود به بارسا بپیوندد وسمیر نصری که از اهداف منچستریونایتد و منسیتی است همزمان شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۰
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۱,۸۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰