loading
در حال بررسی درخواست شما
جروینیو آمد ، سمیر و سسک می مانند
جروینیو آمد ، سمیر و سسک می مانند

جروینیو آمد ، سمیر و سسک می مانند


آرسن ونگر که برای اولینبار در طول 15 سال حضورش در آرسنال ، به تور های پیش فصل رفته است ، بلافاصله پس از ورود به کوالالامپور ، به نشست خبری رفت تا آخرین اطلاعات پیرامون تیم را هواداران و خبرنگاران هدیه کند.

آرسن ونگر در ابتدا تایید کرد که جروینیو ، ستاره ی تیم لیل به طور رسمی به آرسنال پیوسته است و هم اکنون در لندن در حال تمرین با بازیکنان تیم است. ونگر دلیل عدم حضور جروینیو در تور آسیا را کمبود آمادگی جسمانی بازیکن به علت تازه بازگشتن از تعطیلات اعلام کرد. لازم به ذکر است که توپچی ها جروینیو را با مبلغ بسیار مناسب 10.8 میلیون پوند جذب کردند.


اما خبر خوش دیگر آرسن ونگر ، در مورد ستاره های تیم بود. در حالی که این روزها مطبوعات هر دقیقه از توافق نصری با سیتی و فابرگاس با باسلونا خبر می دهند، آرسن ونگر اعلام کرد که دو ستاره ی تیمش فصل بعد در تیم خواهند ماند. البته وضعیت تمدید قرارداد نصری هنور مشخص نیست و در صورتی که این بازیکن فرانسوی تا سال بعد با باشگاه قراردادی امضا نکند ، می تواند تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد از تیم جدا شود.


همچنین سوالاتی در مورد وضعیت دفاع چپ تیم نیز از ونگر پرسیده شد که از جواب اینگونه بر می آید که خریدی در این پست وجود نخواهد داشت. آرسن ونگر از گیبس ، ترائوره و ورمالن به عنوان جانشینان کلیچی نام برد.


ونگر همچنین تایید کرد که نیکلاس بنتنر و مانوئل آلمونیا که تیم را در این تور همراهی نکرده اند ، در حال مذاکرت پیشرفته برای خروج از تیم هستند ، اما نامی از تیم های مشتری نبرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۴۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰