loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات آماده است
والکات آماده است

والکات آماده است

تئو والکات معتقد است رهايي از بازي هاي ملي در اين تابستان باعث ميشود  هواداران در سال آينده بهترين شرايط او در آرسنال را مشاهده کنند
اين بازيکن 22 ساله که با حذف از ليست کاپلو براي جام جهاني شوکه شده بود از اين فرصت براي رسيدن به فرم ايده آل براي آغاز فصل 2010-2011 استفاده کرد . والکات تا قبل از مصدوميتش در 3 بازي آغازين 4 بار توپ را به تور دروازه ها رساند که هتريک در برابر بلکپول نيز شامل آنها مي شود
مهاجم آرسنال در فصل جديد نيز شرايطي مشابه داشته و انتظار دارد به درجات بالاتري از آمادگي در طول ماه آينده برسد
والکات پيش از سفر به تور آسيايي به سايت رسمي گفت :
"احساس خوبي دارم ...  اینکه برای تيم ملي در تابستان بازی نمی کنیم کمک بزرگي است ... چون ما مثل ساير ليگ ها تعطيلات زمستاني نداريم... "
"ليگ جزيره شما را از جهت بدني به زحمت مي اندازد ... از لحاظ رواني هم همينطور...بنابراين با  فرارسيدن تابستان ايجاد انگيزه ي دوباره سخت است ...من فقط عاشق فوتبال بازي کردنم و هميشه 100 % تلاش خود را مي کنم ..اما اين تا زماني هست که تورنومنتي در کار نباشد "
" من در فصل گذشته تفاوت زيادي کرده بودم ... واقعا خوب شروع کرده بودم .. پس از مدت ها يک پيش فصل کامل را داشتم ...و من فصل را در شرايط عالي آغاز کردم..البته پيش از بدشانسي و مصدوميتم در سپتامبر...من احساسي باورنکردني داشتم و اميدوارم امسال از اين هم بهتر باشد ... "
" من قبل از تعطيلات پيش فصل مصدوميتم را داشتم و هميشه ممکن است اين اتفاق بيفتد ... اما امسال اينگونه نيست ...چون من واقعا مشتاق هستم...من مشتاقانه منتظر  تور آسيايي و پس از آن آغاز فصل جديد هستم چون اين ميتواند يک فصل بزرگ براي ما باشد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۰
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰