loading
در حال بررسی درخواست شما
فلسفه خود را تغيير نمي دهيم
فلسفه خود را تغيير نمي دهيم

فلسفه خود را تغيير نمي دهيم




بسياري از صاحب نظران بر اين باورند كه دليل ناكامي آرسنال از سال 2005 تا كنون در كسب جام ، عدم ثبات در خط دفاعيست اما آرسن ونگر بر اين باور است كه تقويت تيم در منطقه هجومي مي تواند شكنندگي تيم در دفاع را جبران كند.

سرمربي توپچي ها كه پس از رسيدن به مالزي در كنفرانسي مطبوعاتي شركت كرد ، تاييد كرد كه در فصل جديد شاهد تغييراتي در نفرات تيم خواهيم بود. اگرچه ونگر با سوالاتي پيرامون روند تيم مواجه است اما او باور دارد كه مجموعه بازيكناني كه اكنون در اختيار دارد مي توانند قوي تر از فصل گذشته ظاهر شده و در فصل آينده بدرخشند.

" ما در تيم پيشرفت داشته ايم كه اكنون فكر مي كنم مي تواند در بالاترين سطح دنيا به رقابت بپردازد.

"اين تيم بالغ و قدرتمند شده است و احتياجي به تغيير فلسفه خود نداريم. ما حتي بايد بهتر از آنچه باشيم كه مي خواهيم به انجام برسانيم. ما يك تيم هجومي هستيم و مي خواهيم كه در بازي هجومي خود بهتر از چيزي كه هستيم ، شويم تا به پيشرفت خود ادامه داده و قدرتمند تر شويم.

"واضح است كه برنامه من اين است كه آرسنال به پيشرفت خود ادامه داده و تبديل به يكي از قدرت هاي برتر دنيا شود. ما كم كم داريم به موقعيتي كه آن را انجام دهيم ، مي رسيم.

"باشگاه به خوبي در 10 سال گذشته در ساختار و كيفيت تيمي پيشرفت كرده است. ما به آن موقعيت بسيار نزديك هستيم. فصل گذشته در موقعيت مناسبي براي ما به پايان نرسيد اما آن بايد عزم بازيكنان و كادر فني را قوي تر كند تا بازگرديم و بگوييم كه ما قادر به انجام آن هستيم و اين فصل آن را انجام خواهيم داد.

" از سوي ديگر ما به چيزي كه اعتقاد داريم كه قدرت باشگاهمان است ، يعني كيفيت فوتبالمان و ارزش هاي باشگاه ، وفادار خواهيم ماند و به روشي كه باشگاه را در آن اداره كرده ايم نيز وفادار خواهيم ماند."

همچنين آرسن ونگر از اهميت تور آسيايي براي باشگاه نيز پرده برداشت.

"ما مي دانيم كه چه اهميتي دارد كه نام باشگاه را در آسيا توسعه داده و با مردمي كه در طول فصل بازي هايمان را دنبال مي كنند ديداري داشته باشيم. من فكر كنم كه به لحاظ فيزيكي نيز در شرايط مطلوبي قرار داريم بدون اينكه خللي در تعادل فيزيكي ما وارد شده باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۸۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰