loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:سسك بايد بماند
ونگر:سسك بايد بماند

ونگر:سسك بايد بماند

ونگر اميدوار است فابرگاس را متقاعد كند كه بزرگترين دست آوردش ميتواند اين باشد كه در آرسنال باقي بماند و تيم رو به سوي بدست آوردن موفقيت رهبري كند.

فابرگاس كه بدليل مشكل عضلاني و تمرينات اختصاصي نتوانست تيم را در اردوي آسيايي همراه كند امسال نيز همانند سالهاي گذشته به شدت مورد بحث در مورد بازگشتش به بارسلونا قرار گرفته به همين دليل بخش قابل توجه اي از صحبت هاي امروز ونگر در خصوص فابرگاس صورت گرفت ونگر در خصوص فابرگاس گفت:

"من مطمئن هستم. چرا كه من اميدوارم او را در اينجا ببينم دستاوردي بزرگتر براي او در زندگي نخواهد بود كه در آرسنال بماند و تيم را به سوي موفقيت رهبري كند و حالا دوره مناسبي نيست كه او باشگاه را ترك كند.

"من فكر كنم سسك هميشه در دوراهي بين عشقش به آرسنال قرار دارد آنچه كه من احساس ميكنم بي پرده است و شما ميتوانيد چيزهايي را بفهميد ميل براي بازي در بزرگترين تيم حال حاضر دنيا. و من فكر مي كنم هر دوي آنها (عشق به آرسنال و ميل به بازي در بارسلون) در ذهن او وجود دارد.

"اما شما تنها زماني ميتوانيد واردش شويد كه كاملا آن را بخواهيد(مقصود بازي در بارسلون است) او رهبر تيم است و كاملا تمركز دارد و متقاعد شده ام كه او مي خواهد بماند.

"برخي از مردم او را در فصل پيش زير سوال مي بردند اما من هرگز تعهد او را مورد زير سوال نمي برم. او يك قهرمان واقعي است و اگر او فصلي را سپري كرد كه انتظار آن نمي رفت علت آن مصدوميت بود. او در تعدادي از بازي ها بازي كرد كه كاملا آماده نبود اما او مي خواست بازي كند و برنده باشد"

وقتي از ونگر پرسيدند كه آيا اگر فابرگاس بگوييد كه از بودن در تيم ناراضي هست او را خواهد فروخت يا نه ونگر  گفت كه اين تنها راهي است كه او فروخته ميشود و پول فاكتوري در فروش او نيست. او ادامه داد:

"ما مي خواهيم او را حفظ كنيم و براي ما پول مورد سوال نيست ما اينجا نيستيم تا پول بسازيم ما اينجا هستيم تا بهترين بازيكنانمان را حفظ كنيم. ما در موقعيتي باشگاه را مديريت مي كنيم كه مي توانيم در برابر هر مقدار پولي "نه" بگوييم.

"ما پتانسيل انجام اين كار را داريم چرا كه در موقعيت سالمي از لحاظ مالي هستيم. اما از سوي ديگر همچنين شما نياز داريد كه بازيكنان بخواهند كه با شما باشند.

" من شينده ام كه مردم ميگويند ما نمي خواهيم سسك را حفظ كنيم و از نگه داشتن او نا اميد شده ايم!!! ما براي هر چيزي خواهيم جنگيد چرا كه شما نمي خواهيد هشت سال بازيكني را پرورش دهيد زماني ما مي خواهيم كه او برود كه سنش فرا برسد ما مي خواهيم بازيكنان را كنار يكديگر حفظ كنيم.

"اگر ما ميخواستيم از موقعيت پول بدست بياوريم و مي خواستيم بازيكن بفروشيم. ما او را در بازار قرار ميداديم. و در خواست مي كرديم" چه كسي بيشتر ميدهد؟" اما اين موضوع بحث ما نيست. مسئله اي در مورد پول نيست مسئله اين است كه سسك ميخواهد با ما باشد و من فكر ميكنم او در دو راهي قرار دارد چرا كه او عميقا عاشق باشگاه است اگرچه ما تا ثانيه هاي آخر خوهيم چنگيد تا او را حفظ كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۱
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰