loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین انتظار خرید دارد
رابین انتظار خرید دارد

رابین انتظار خرید دارد


هنوز وضعیت فابرگاس و نصری برای حضور در فصل آینده و همراهی تیم مشخص نیست و این درحالی است که به نظر می رسد کار جروینیو برای پیوستن به آرسنال تمام شده است، با این حال رابین معتقد است اگر تیم می خواهد با چهار تیم بالای جدول رقابت کند نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد.

رابین در مصاحبه ای با دیلی میل گفت:

"چیزی که در حال حاضر احساس می کنم این است که به خریدهای دیگری نیاز داریم، بقیه تیمها بازیکنان با کیفیتی خریداری می کنند و ما هم باید چنین کاری انجام دهیم.

شما برای اینکه در سطح بالا بمانید به سرمایه گذاری نیاز دارید، وقتی به اطراف خود نگاه می کنید تیمهایی مثل منچستر سیتی را می بینید که بازیکنان زیادی را در سطح بالا خریداری می کند، لیورپول هم به همین ترتیب و منچستر یونایتد هم سالهاست که این روند را دارد.

از طرفی شما باید در سطح بالایی باشید چون بقیه هم همان کاری که شما نیاز دارید را به نحو احسن انجام می دهند، فکر میکنم اینکه رقابت وجود داشته باشد چیز خوبی است چون هیچکس نمی خواهد کم بیاورد."


رابین معتقد است آرسنال باید برای به خدمت گرفتن بازیکنان با کیفیت پول خرج کند.

"این روزها بازیکنان شایسته قیمت بالایی دارند، گاهی اوقات شما بازیکنانی را می بینید که با مبالغ زیادی به تیمهای دیگر می روند و پیش خود فکر می کنید آیا او واقعا اینقدر ارزش دارد؟ در بیشتر اوقات جواب مثبت است ولی بعضی اوقات هم به این نتیجه می رسید که این مبلغ باید صرف بازیکن دیگری می شد.

مساله اساسی فقط خریدهای چندین میلیونی نیست بلکه در مورد کیفیت است، اگر شما بازیکنی را خریداری کنید که فقط یک سال قرارداد دارد به طور طبیعی 40 تا 50 میلیون قیمت ندارد و ارزش او خیلی کمتر از اینهاست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰