loading
در حال بررسی درخواست شما
علت این مصدومیتها چیست؟
علت این مصدومیتها چیست؟

علت این مصدومیتها چیست؟

میپردازیم تا ببینیم چرا این همه مصدوم در هر فصل باید تنها درلیست مصدومین ارسنال خودنمایی کند؟
این موضوع جدیدی نیست تقریبا سالهای سال است که ونگر وارسنال با این مشکل دست به گریبان هستند شاید باخود بگویید مصدومیت برای همه بازیکنان وبرای همه تیمها اتفاق میافتد بله درست است ولی سئوال این است که چرا برای ارسنال بیشتر از بقیه این مسئله دردسرساز شده؟
شاید پاسخهای زیادی بتوان به این پرسش داد ولی شخص اصلی برای پاسخ به این پرسش ارسن ونگر است همه ما از علاقه ونگر به بازیکنان فانتزی وتکتنیکی مطلعیم وتقریبا اکثر بازیکنان ارسنال از این دست هستند بازیکنانی نظیر فابرگاس/نصری/ولکات/روسیچکی و....البته نمیتوان منکر تواناییهای بیشمار این بازیکنان شد ولی سئوال اینجاست که در لیگ برتر انگلستان که به جرات میتوان ان را فیزیکی ترین وخشن ترین لیگ دنیا دانست ایا تنها تکیه کردن به این بازیکنان فانتزی کافی است؟یا هافبکهای بازی نگه دار نیز لازم است؟
انچیزی که در موردش میتوان صحبت کرد همین هافبکهای بازی نگهدار است که کمبود انان در ارسنال محرز است از میان تمام هافکهای ارسنال تنها ابو دیابی و تا حدودی المکس سانگ هستند که مشخصات هافبک بازی نگه دار درانها وجود دارد وباقی بازیکنان تیم بازیکن ضعیف جثه وفانتزی هستند که در لیگ برتر بشدت دوچار مشکل میشوند بهترین مثال برای این موضوع بازی ارسنال باچلسی است که ارسنالی ها تقریبا تمامی نبردهای تک به تک را واگذار کردند و شاید ان صحنه را به خاطربیاورید که ترائوره با تنه زدن به دروگبا چند متر انطرف تر پرتاب شد!!
بنظر میرسد انبوهی از بازیکنان فانتزی در ارسنال با عث این لیست بلند مصدومیتهای تیم شده همچنین نبود جانشین های مناسب روی نیمکت موجبات نتیجه نگرفتن تیم را فراهم کرده است.
بنظر نگارنده تنها علاج این مشکل اضافه کردن هافبکهای قلدر وفیزیکی به تیم است بازیکنانی نظیرتوره یایا که درحال حاضر در بارسا از شرایط خود ناراضیست و چراغ سبز را به تیمهای دیگر نشان داده است.
درحالی که همه به خرید مهاجم فکر میکنند خرید یک هافبک قدرتمند  برای ارسنال بسیار ضروری بنظر میرسد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۵
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع :
بازدید: ۱,۴۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰