loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال كمپل را مي خواهد!
آرسنال كمپل را مي خواهد!

آرسنال كمپل را مي خواهد!


آرسنال در حال مذاكره براي خريد مهاجم ملي پوش كاستاريكا جول كمپل . اين مهاجم كه در سال 1990 بدنيا آمده است يك مهاجم چپ پا است كه آرسنال قصد دارد با خريدن وي خط حمله خود را تقويت كند . آرسنال اين فصل را در حالي سپري خواهد كرد كه در ژانويه دو بازيكن هجومي خود يعني جروينيو و چاماخ را در اختيار ندارد اين در حالي است كه بنتدنر هم رسما براي فروش قرار گرفته و امكان خروجش از آرسنال قطعي ايست.

ريچارد لاو به عنوان مسئول مذاكره با باشگاه كمپل از سوي گازيديس به كاستاريكا فرستاده شده است. ويدويي از وي ثابت ميكند كه او به كاستاريكا رسيده است.وكيل اين مهاجم با استعداد اما ناشناس نيز اين خبر را تاييد كرد و گفت:


"زماني شما مجبوريد بفهميد كه چه اتفاقي در حال رخ دادن است و يا چه اتفاقي رخ نداده سپس ما صحبت خواهيم كرد من نميخواهم خيلي زود و با عجله صحبت كنم تمام چيزي كه من به شما ميتوانم بگويم اينست كه اگر ما اينجا هستيم دليلش اين است كه علاقه اي (ازسوي آرسنال ) وجود دارد ok؟ "

پس از فاش شدن اين خبر خود بازيكن هم تاييد كرد اين اخبار را و گفت:"من مجبورم كه آرام باشم و براي شانس وفرصتم صبوري بخرج بدهم. چه كسي تمايل ندارد براي آرسنال بازي كند؟ اين چيزي است كه من برايش كار ميكنم. اما فعلا چيزي شفاف نيست  من آرام هستم  وبقيه چيز ها را بدست خدا مي سپارم!"

در جايي ديگر اين بازيكن با FIFA.COM مصاحبه كرده. اين مهاجم را با اتوو و رونالدو مقايسه كرده اند و او در جواب گفت:"من باهوش و سريع هستم و با توپ خوب كار ميكنم و بهترين ويژگي من در موقعيت هاي يك به يك است.رونالدو هميشه الگوي من است اما من فكر نميكنم من مانند او يا اتوو يا هركس ديگري هستم.من تلاش ميكنم كه چيزهايي از آنها بدست آورم و از انها ياد بگيرم من نگاه ميكنم چه كاري آنها در زمين انجام ميدهند و تلاش ميكنم آنها را در تمرينات اجرا كنم!"

" من در سن جوزه بدنيا آمده ام پايتخت كاستاريكا اگرچه خانواده من از ناحيه اي انگليسي زبان لايمون هستند همانطور كه اسم من هم گوياي همين موضوع است من سومين فرزند خانواده هستم "در مصاحبه اي جالب مربي كاستاريكا در مورد كمپل گفته است:"مسي كيه؟ نيمار كيه؟  من به شما كمپل را معرفي ميكنم من او را زماني كه در cans بازي ميكرد كشف كردم!"

لازم به ذكر است كه قرارداد اين بازيكن با باشگاهش سال آينده به اتمام ميرسد و همين امر ميتواند به شدني شدن اين انتقال كمك كند. وخود او تمايل دارد تا قيل از 31 جولاي وضعيت انتقالش روشن شود وي همكنون به همرا تيمش در بازي هاي كوپا آمريكا حضور دارد.

آرسن ونگر پيش از اين هم بدنبال ريكاردو آلوارز  ناشناس بود كه هيچ كس شناختي از آن بازيكن نداشت اما خيلي زود بر سر بحث ها افتاد و در نهايت اينتر او را از چنگ آرسنال ربود اما اين بار آرسنال اميدوار است بتواند به هدف خود برسد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۴
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : everardoherrera
بازدید: ۱,۶۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰