loading
در حال بررسی درخواست شما
باشگاه آرسنال نیز اعلام کرد
باشگاه آرسنال نیز اعلام کرد

باشگاه آرسنال نیز اعلام کرد



باشگاه آرسنال اعلام کرد جروینیو مهاجم خوش استیل ساحل عاجی از لیگ فرانسه و تیم لیل راهی آرسنال شده است و می تواند برای این فصل از رقابت های لیگ برتر توپچی ها را همراهی کند .
آرسنال توانست در حالی که یک سال از قرار داد وی با تیمش لیل باقی مانده بود این مهاجم 24 ساله را به خدمت بگیرد و با توجه به درخشش وی در لیگ فرانسه و آمار وی هواداران آرسنال خوشبین هستند تا این سیه چرده بتواند گام مفیدی در این فصل برای تیم آرسنال بردارد .
البته لازم به ذکر است این مهاجم باید در میانه فصل برای بازی های جام ملت های آفریقا آرسنال را برای مدتی به مقصد آفریقا ترک کند .
جروینیو که توانایی بازی در پست وینگ و مهاجم سایه و همینطور مهاجم هدف را دارد باید با توجه به سبک بازی آرسنال در یکی از پست های تهاجمی به بازی گرفته شود . وی قبل از پیوستن به لیل , تیم قهرمان این فصل رقابت های لیگ فرانسه دو فصل در تیم له مانس بازی کرد .
آرسن ونگر مربی تیم آرسنال درباره این انتقال گفت :

" جروینیو بازیکنی است که می تواند در چند پست در جلوی زمین بازی کند . او می تواند در سمت راست و یا چپ و با مرکز زمین بازی کند . او کیفیتی مورد نظر را دارد و این بسیار مهم است . مانند حرکات وی با توپ . او کیفیت تکنیکی مورد نظر ما را دارد . او در تک به تک ها خوب است و قدرتمند ظاهر می شود و بهترین خدمت دهنده از نظر پاس گل بوده و توانسته 15 گل در لیگ فرانسه به ثمر برساند . فکر می کنم او بازیکن جدید بسیار خوبی برای ترکیب ماست . "

جروینیو نیز پس از تکمیل انتقالش به آرسنال گفت :

" احساس بسیار خوبی است که بازیکن آرسنال هستید . من بسیار خوشحالم . من همیشه رویای بازی در این باشگاه را داشتم . من حالا به این رویا دست یافتم و بسیار خوشنودم . این یکی از بهترین و فوق العاده ترین روز های زندگی من است .
من از اینکه شانس کار کردن با آرسن ونگر را دارم بسیار خوشحالم . من به اینجا امدم چرا که باور دارم که می توانم بازی خود را بهبود دهم و برای رسیدن به سطحی دیگر کمک کنم اما مهم ترین نکته برای من این است که بتوانم چیز های زیادی به تیم بدهم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰