loading
در حال بررسی درخواست شما
فوتبالی در راه آرسنال
فوتبالی در راه آرسنال

فوتبالی در راه آرسنال



وی باور دارد از ابتدا آرسنالی بازی می کرده و حالا آماده درخشش در تیم آرسن ونگر است .
مهاجم ساحل عاجی چند روزی است که مراحل انتقالش را به تیم آرسنال تمام کرده و حالا عضوی از توپچی ها به شمار می رود .
به مانند کولو توره و امانوئل ابوئه این بازیکن نیز قبل از ورود به اروپا زیر نظر جین مارک گیلو کار کرده و حالا این بازیکن 24 ساله باور دارد می تواند زیر نظر آرسن ونگر به سطح جدید از بازی برسد .

" اینکه بازیکن آرسنال هستید احساس فوق العاده ای دارد . من بسیار خوشحالم و همیشه در رویای بازی در این باشگاه به سر می بردم . من به این آرزو رسیدم و از این بابت خوشحالم . این یکی از بهترین روز های زندگی من بود .
آرسنال باشگاه بسیار جذابی برای من است چرا که از وقتی من کودم بودم در تیم ASEC آبیجان در ساحل عاج تمرین می کردیم تا در راه آرسنال بازی کنیم . ما از داشتن چنین مربی ای با این فلسفه در آن زمان خوش شانس بودیم . پس ما برای بازی به مانند آرسنال تمرین می کردیم و از همان زمان همیشه می خواستم بازیکن آرسنال باشم . و حالا من بازیکن آرسنال هستم و بسیار خوشحالم .
من از اینکه می توانم با آرسن ونگر کار کنم بسیار خوشحالم . من به اینجا آمدم چرا که باور داشتم وی می تواند من را بهبود دهد . در لیل من به خوبی با مربی کار می کردم و با وی پیشرفت خوبی داشتم اما فکر می کنم با آرسن ونگر می توانم به سطح دیگری از فوتبالم دست یابم . "

بر اساس اعلام آرسن ونگر جروینیو توانایی بازی در هر سه نقطه خط تهاجمی تیم را دارد . اما نظر جروینیو در این باره چیست ؟

" درباره پست بازیم , من واقعا احساس مناسبی در هر پست در جلوی زمین دارم . مهم ترین نکته این است که بتوانم به تیم چیز های زیادی بدهم و محل بازی مهم نیست . ایده آل من همیشه تیری هانری بوده است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰