loading
در حال بررسی درخواست شما
اهداف من برای فصل جدید
اهداف من برای فصل جدید

اهداف من برای فصل جدید



آندری آرشاوین برای فصل جدید پانزده گل  کنار گذاشته است .
هافبک روس تبار آرسنال می خواهد فصل جدید خوش بدرخشد و شروعی قدرتمند و دوباره برای آرسنال رقم بزند . مردی که در اولین نیم فصل حضورش در آرسنال غوغایی در انگلستان به راه انداخت اما به سرعت و در فصل بعدی افت کرد و حالا به شدت مصمم است تا دوباره بتواند به روز های خوبش باز گردد .
آندری درباره اهدافش برای فصل آینده گفت .

" من فکر می کنم ما قوی و قوی تر می شویم .
در حالت خاص من فکر می کنم کار و تمرین ما روی ضربات آزاد در هر دو حالت دفاعی و هجومی بهتر شده است . همچنین ما بازی پاس کاری را انجام می دهیم و اگر این کار را به خوبی انجام دهیم من مطمئن هستم پیشرفت تیم را خواهید دید .
هدف شخصی من ساده و مشخص است . می خواهم در این فصل در مجموع 15 گل به ثمر برسانم .  "

آرسنال باید امارات کاپ را با بازی برابر بوکاجونیورز آغاز کند و سپس به مصاف نیویورک ردبولز می رود . برای آرشاوین این رقابت ی ایده آل برای آمادگی فصل جدید است .

" می تواند آخر هفته خوبی باشد . این اولین مرحله است که هواداران با تعداد بالا می آیند و می توانند در تابستان ما را ببینند . این تورنومنتی است ه من به آن علاقه مندم . ما دو بازی برابر تیم های قدرتمندی داریم و این رقابت درستی برای آمادگی پیش فصل است .
من همیشه از این رقابت لذت می بردم و امیدوارم بتوانیم مسائل خوبی نشان دهیم اما امیدواریم تنها رقابت پیروز شده ما نباشد . ما دوبار از زمانی که من اینجا هستم این رقابت را برنده شده ایم و در ادامه نتوانستیم قهرمان رقابتی شویم . پس باید امیدوار باشیم تا این مسئله را تغییر دهیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰