loading
در حال بررسی درخواست شما
سسک درمیان ساپاترو و کامرون
سسک درمیان ساپاترو و کامرون

سسک درمیان ساپاترو و کامرون



سسک فابرگاس که همراه با توپچی ها به کلن سفر نکرده است، این روزها بی صبرانه درانتظار جدایی از آرسنال و پیوتسن به بارسلوناست.  او با شرکت در مراسم خیریه استریت لیگ با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس و خوسه لوئیس رودریگس ساپاترو، نخست وزیر اسپانیا دیدار کرد.
البته موضوع گفت و گوی این افراد هنوز به صورت رسمی تائید نشده ولی طبق گزارشهای منتشره ساپاترو هم مثل تمام خبرنگاران ورزشی از سسک درمورد یک مسئله سوال کرده:« چه زمانی به بارسلونا خواهی آمد؟» و پاسخ سوال نخست وزیر اسپانیا تنها یک لبخند بود و سکوت...

دیدار سسک فابرگاس با نخست وزیر اسپانیا و نخست وزیر انگلیس درحاشیه جشن فارغ التحصیلی تعدادی از جوانان سازمان «استریت لیگ» و سسک فابرگاس به عنوان یکی از سفرای این «ان.جی.او» در این مراسم حضور داشت.

ساپاترو و کامرون با انتشار بیانیه ای رسمی حمایت خود را از این اتحادیه اعلام کرد و گفتند:« می توان از قدرت فوتبال برای کمک کردن به جوانان بیمار و کسانی ها تحصیلات ندارند بهره برد.»

در جریان این مراسم بود که سسک با نخست وزیران این دو کشور عکسی را به یادگار گرفت.نکته جالب توجه اینجاست که دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس طرفدار استون ویلاست و هیچ تمایلی به تیم آرسنال ندارد ولی ساپاترو هوادار سرسخت بارسلوناست و بارها و بارها از علاقه اش به تیم کاتالان صحبت کرده و اکنون هم بی قرار انتقال سسک به نوکمپ است.

بعد از انتشار عکس سسک در کنار ساپاترو و کامرون، جرارد پیکه خیلی سریع در صفحه توئیتر سسک پیغامی را برای دوست قدیمی اش گذاشت:« همین مانده بود که سسک را با ساپاترو و دیوید کامرون ببینم. چه چیزی سیاستت را عوض کرده جوان؟»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : گل فارسی
بازدید: ۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰