loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی گزینه های ارسنال در ژانویه به قلم تیم کالینز
بررسی گزینه های ارسنال در ژانویه به قلم تیم کالینز

بررسی گزینه های ارسنال در ژانویه به قلم تیم کالینز

ولی باید دید ایا اونها به مربی خود برای خرید یک ستاره درژانویه اعتماد میکنند؟
یا مردفرانسوی وهیئت مدیره به به داشته های تیم بسنده کرده وبرای موفقیت تیم دراین فصل صبر میکنند!
ونگر بارها این موضوع را بازگو کرده که تیم فعلی ارسنال که به حق تیم بسیار خوشدست وبااستعدادی است توانایی کافی برای قهرمانی در لیگ برتروهمچنین لیگ قهرمانان را داراست.
اما مسئله اینجاست که تا چه مقدار ارسنال حاضر است برای تحقق این رویا در پنجره نقل و انتقالات سرمایه گذاری کند؟
تقریبا اجماعی بین المللی وجود دارد که ارسنال باید جای خالی رابین ون پرسی را درخط حمله پر کند اما نکته مهم اینجاست که گزینه هایی که بتوانند از نظر فیزیکی مناسب لیگ برترباشند وهمچنین قابلیت بازی در لیگ قهرمانان را نیز داشته باشند بسیار محدود هستند.
بنظر نگارنده(تیم کالینز) ارسنال باید بدنبال بازیکنی باشد که بخوبی رشد تکنیکی وتاکتیکی خود را کرده وهمچنین بازیکنی بین المللی باشد وتجربه بازی های ملی را نیزدرکارنامه خود داشته باشد بازیکنی حدودا25یا26ساله که توانایی جنگیدن برای قهرمانی در لیگ داخلی وبازیهای بین المللی رانیز داشته باشد.
فابرگاس واندره ارشاوین هردو بصورت جداگانه اشاره کرده اند که تیم درمرکزخط حمله به بازیکنی فیزیکی نیاز داردچنانکه ستاره روس تیم پیشتر به مشکل کوتاه بودن قد بازیکنان تیم نیز اشاره کرده بود.
ما کنترل بازی را در دست داشتیم اما کسی را نداشتیم که جلوتر از ولا با دفاع انها درگیر شود ما بازیکنان زیادی داریم که مایلند توپ را دراختیار داشته باشند اما گاهی اوقات شما به بازیکنی نیاز دارید تا بتواند کارهای دیگری نیزانجام دهد و به شما امکان انتخاب بیشتری بدهد اینها سخنان سس فابرگاس کاپیتان توپچی هاست که درواکنش به باخت تیم به منسیتی مطرح کرده بود.
این بازیکن اسپانیایی افزود که بخوبی به ارزش و اهمیت یک مهاجم باکلاس جهانی درنوک پیکان خط حمله تیم بعد زا بازی باچلسی و قدرتنمایی اشکار وی واقف شده است.
فبرگاس گفت  من تیم چلسی را تیمی معمولی یافتم ولی این تیم بهترین مهاجم حال حاضر دنیا را دراختیار داردوچنین تیمی قاعدتا توانایی انجام هرکاری را دارد ودروگبا این مسئله را به خوبی نشان داد.
البته مطرح کردن پیشنهاد برای خرید دروگبا تقریبا غیرممکن بنظر میرسد وباقی مهاجمان درجه یک دنیا نیز وضع مشابهی دارند واین کار را برای ونگر درژانویه بسیار دشوار خواهد کرد.
ارسنال به بازیکنی نیاز دارد که سبک بازی وی مخلوطی از بازی بنتنر / ونپرسی و ادبایور باشدکسی که براحتی به تیم حریف حمله کند ودرمواقع ضروری تاثیرگذارباشد.
بنظرمن گزینه هایی که میتوانند مطرح باشند بشرح زیراست
کارلتون کول مهاجم وستهام -درحال حاضر مصدومه ولی بنظر میرسه برای سال جدید اماده بازی خواهد شد انتقال این مهاجم با قیمتی مناسب میتواند معامله ای دو سر سود برای طرفین باشد وکول میتواند برای جایگاه خود درتیم ملی انگلستان بصورت جدی مبارزه کند.
ادین ژکومهاجم ولفسبورگ-
بازیکنی مورد تحسین ونگر ولی بسیار گرانقیمت همچنین وی درلیگ قهرمانان نیز بازی کرده ودر این مسابقات از دسترس خارج است قد بلند بامهارت وگلزنی قهاروی دارای فیزیک بدنی مناسب برای لیگ برتراست وهمچنین تجربه بسیارخوبی درالمان بدست اورده است.
مروان شاماخ مهاجم بوردو -یک گلزن شناخته شده در فرانسه البته وی هم برای لیگ قهرمانان خارج از دسترس بوده ونیزاز نظر فیزیکی بخدمت گرفتن وی کمی ریسک بحساب می ایدوهمچنین وی دارای تجربه کافی دربازیهای دشوارنیست بعلاوه اینکه بوردوبه روشنی گفته که حاضر به فروش وی نیست.
رود ون نیستلروی مهاجم رئال مادرید-که بر طبق اخرین گزارشها پیش ازاین توسط ونگر از لیست خارج شده است گلزنی قهار که توانایی وی در گلزنی برهمگان ثابت شده است وشیوه بازی وی میتواند کمک حال وی در جا افتادن در تیم جدیدش باشد.

البته نامهای دیگری نیز مطرح شده اند که برخی ازانها ایتالیایی و برخی دیگر برزیلی هستند ولی تا به حال هیچ حرکت رسمی صورت نگرفته است اما هرکدام از گزینه های ذکر شده دربالا از توانایی های زیادی برخوردارند وروی کاغذ کارلتون کول بهترین گزینه بنظر میرسد چه اینکه وی کیفیت بالایی در بازی فیزیکی دارد واین همانچیزی است که آرستال بدان نیاز داردهمچنین از اشنایی وی با لیگ برتر نیز نباید قافل شد.

نویسنده تیم کالینز
سایت گل

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۷
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰