loading
در حال بررسی درخواست شما
یاد آنری را زنده میکنم !
یاد آنری را زنده میکنم !

یاد آنری را زنده میکنم !

 
این بازیکن 24 ساله ساحل عاجی ظاهرا بسیار جاه طلب است ، وی قبل از ثبت قراردادش برای تئووالکات خط و نشان کشید و امروز هم خواهان زنده کردن یاد و خاطره آنری است !
سیاه پوست تازه وارد که با 11 میلیون پاند از لیل به آرسنال امده است در لیگ فرانسه 18 گل زده بود و حالا انتظار دارد در لیگ برتر چنان بدرخشد که یاد آنری دوباره زنده شود !

وی در بازی آرسنال - کلن در کمتر از 15 دقیقه 2 گل به ثمر رساند ! در حالی که 2 هفته آینده تا آغاز بازی های لیگ مانده تئو هم مصدوم شده و امگان دارد ابتدای فصل را از دست دهد !

ژروینیو در مورد آرسنال و لیگ جدید گفت : لیگ برتر لیگی دشوار است اما این باعث نمیشود من به آن نرسم بلکه باعث آن است که من پیشرفت کنم. با کمک تیم امیدوارم هرچه سریعتر خودم را بالا بکشم، امیدوارم برای ابتدای فصل کاملا آماده شده باشم.
مهمترین چیز آن است که به تیم کمک کنم تا پیروزی ، ایده ال من رسیدن به جایگاه تیری آنری است !

فصل قبل ژروینیو با تاتنهام لیورپول بازی کرده بود که در نوع خود درخشان مینمود !
وی در مورد آمدن به آرسنال گفت : تصمیم ساده ای بود ! وقتی جوان هستی و در پیشرفت و مربی مثل ونگـــر تو را میخواهد باید شادمان باشی ، این بهترین اتفاق است ! ونگر دلیل بزرگی برای آمدن من به اینجا بوده است.
ژروینیو با اشاره به اینکه معمولا آرسنال را دنبال میکرده گفت : آنها در آخر نتوانستند نتیجه را نگه دارند و این تنها مشکل آرسنال بوده ( در سال های اخیر ) ... فصل بی نظیری در پیش است ، همه با هم در پایان فصل جشن میگیریم و همه چیز به دوران خوب باز میگردد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : telegraph
بازدید: ۶۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰