loading
در حال بررسی درخواست شما
اين ديدار بسيار احساسي خواهد بود
اين ديدار بسيار احساسي خواهد بود

اين ديدار بسيار احساسي خواهد بود



تيري هانري روز يك شنبه در چهارچوب تورنمنت امارات كاپ به همراه نيويورك ردبولز در مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت. هرچند اين براي اولين بار نيست كه وي در مقابل تيم سابقش قرار خواهد گرفت اما هانري معتقد است كه اين ديدار براي وي سراسر احساس خواهد بود.

" من در خانه هستم و اين براي من فوق العاده است. هر كسي از افكار من نسبت به باشگاه آگاهي دارد. من هميشه از آنها حمايت مي كنم و اين كمي عجيب و غريب است كه به اينجا باز مي گردم.

"من 7 سال را در هايبري سپري كردم ولي به علت مصدوميتم در سال آخر ، تنها چند بازي را در امارات بوده ام. بنابراين احساس من نسبت به اين ورزشگاه متفاوت است. اما همين كه به اينجا برگشته ام و يك بار ديگر مربي ، كاركنان باشگاه ، مسئول زمين و آشپز را مي بينم فوق العاده است و هميشه نيز دلچسب بوده است. من 8 سال را در اينجا سپري كردم پس بازگشت به اينجا بدون شك دلچسب است.

" من با بارسلونا نيز به اينجا آمده بودم اما آن نبردي رقابتي بود. ديدار يكشنبه بازي دوستانه است و كمي از آن متفاوت خواهد بود.

" هر زمان كه به اينجا بازگشته ام مورد استقبال قرار گرفته ام. من در بازي با بارسلونا در زمين بودم و آن به نوعي عجيب بود. دروغ نمي گويم. آن بسيار احساسي است اما هر بار كه من به اينجا بازمي گردم اوضاع همينگونه است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰