loading
در حال بررسی درخواست شما
مطمئنم که این ریسک جواب خواهد داد
مطمئنم که این ریسک جواب خواهد داد

مطمئنم که این ریسک جواب خواهد داد

با المپیاکوس تصمیم دارد تا از بازیکنان جوان تیمش استفاده کند و معتقد است که انها باعث سربلندی خواهند شد.
مربی ارسنال 10نفر از 18 نفر لیست بازیکنان تیم درمقابل المپیاکوس را ازبین بازیکنان نوجوان وجوان تیم انتخاب کرده است والبته معتقد است این مسئله به هیچ عنوان بی احترامی به تیم رقیب و جدی نگرفتن رقابت نیست.
بازیکنان جوان ارسنال با بازیهای مهم نا اشنا نیستند چه اینکه درفصل جاری در جام اتحادیه درمقابل وست بروم ولیورپول بازی کرده اند ونگر با پذیرش اینکه یکی از دلایل این کاراستراحت دادن به بازیکنان اصلی تیم است اضافه کرد این مسئله به معنی کم اهمیت بودن لیگ قهرمانان در نظر وی نیست وی همچنین معتقد است بازیکنانی نظیر فران مریدا کریگ استموند وهمچنین جکی ویلشر کمک خواهند کرد تا ریسک بزرگ رئیسشان جواب دهد.
ونگرگفت همه درمورد نتیجه حرف خواهند زداینکه ما به این رقابت احترام میگذاریم یانه باید بگویم کیفیتب ازی ما ودر انتها نتیجه همه چیز را خواهد گفت این یک قمار است ومن معتقدم این بازیکنان از پس ان برخواهند امد.
ما میخواهیم در این گروه بدون شکست باقی بمانیم ما همیشه میخواهیم ببریم وقتی که شما به عنوان باشگاه ارسنال فوتبال بازی میکنید تنها یک وظیفه دارید وان نیز بردن تمامی مسابقاتی است که دران شرکت میکنید فکرمیکنم که از نظر دفاعی بسختی محک بخوریم واین همانجایی است که ما میخواهیم درخارج از خانه در انجا بشدت محک بخوریم والبته چنانچه حمله کنیم میتوانیم موقعیتهای بسیاری خلق کنیم.
این ریسک بزرگی است که به بازیکنان جوان اعتماد کنید چرا که درصورت باخت ازشما انتقاد میکنند ولی من باور دارم که این تیم میتواند وظیفه اش راب خوبی انجام دهد.
پیش ازاین انها تجارب بسیاری کسب کردند واین نیز تجربه دیگری برای انها خواهد بود تا نمایش خوبی داشته باشند وکیفیتشان را نشان دهند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۷
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰