loading
در حال بررسی درخواست شما
خط دفاعی ما برای فصل جديد آماده است!
خط دفاعی ما برای فصل جديد آماده است!

خط دفاعی ما برای فصل جديد آماده است!



آرسنال در بازي مقابل بنفيكا نتوانست از تك گل خود محافظت كند و در نيمه دوم با دريافت دو گل بازي را به ميزبان واگذار كرد. اين براي سومين بار بود كه چنين اتفاقي در پيش فصل آرسنال افتاد ، پيش از اين آرسنال در مقابل بوكاجونيورز و نيويورك ردبولز نيز برتري خود را از دست داده بود.

اما ووچيچ ژسني كه انتظار مي رود در مقابل نيوكاسل در درون دروازه بايستد ، تنها دو گل را در پيش فصل دريافت كرد و وي اطمينان دارد كه چهار مدافع آرسنال براي شروع فصل جديد كاملا آماده اند.

" من كاملا از عملكرد خط دفاعي رضايت دارم. ما در مقابل بنفيكا گلي را در نيمه اول دريافت نكرديم و اگر منصفانه به قضيه نگاه كنيم ، من از عملكردمان در پيش فصل رضايت دارم. من توجه زيادي به نتايج نمي كنم. مهمترين مساله آمادگي جسمانيست و اينكه به مربي نشان دهيد كه شما بايد در روز 13 آگوست در تريكب اصلي باشيد."

پس از تساوي عجيب 4-4 در فصل گذشته ، براي اولين بار است كه توپچي ها در سينت جيمز پارك در مقابل نيوكاسل صف آرايي خواهند كرد و ژسني معتقد است كه اين مساله براي او و هم تيمي هايش انگيزه مضاعفي خواهد بود.

"در تيم عزمي شكل گرفته كه بازي را ببريم زيرا من اعتقاد دارم كه ما ليگ را فصل گذشته در بازي مقابل نيوكاسل از دست داديم. مي خواهيم به نيوكاسل برويم و نشان دهيم كه بازي فصل گذشته يك اتفاق بود و آن ديگر تكرار نخواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰