loading
در حال بررسی درخواست شما
الکس چمبرلین رسما آرسنالی شد
الکس چمبرلین رسما آرسنالی شد

الکس چمبرلین رسما آرسنالی شد



بازیکن 17 ساله و جوان تیم ساوتمپتون که از ژانویه بر سر زبان ها افتاد پس از مذاکراتی طولانی در نهایت به تیم آرسنال پیوست .
سایت رسمی باشگاه آرسنال با خوشحالی این خبر را تایید می کند و حالا چمبرلین جوان پس از گذر از تست های پزشکی باشگاه به عنوان یک توپچی می تواند برای فصل جدید در آرسنال حضور پیدا کند .
این بازیکن از تیم دسته یکی ساوتمپتون جدا شده و حالا باید در برترین سطح لیگ انگلستان به میدان برود . وی که از تیم های پایه و آکادمی ساوتمپتون است به دلیل سرعت بالا و تکنیک مناسبش و همینطور توانایی بازی در هر دو گوش زمین به تئو والکات تشبیه شده است . این بازیکن در باشگاه قبلیش توانسته در 44 بازی به میدان برود و به دلیل نمایش های خوبش سریعا بر سر زبان ها بیفتد .
وی در آخرین فصل برای ساوتمپتون توانست در 41 بازی حضور پیدا کند و ده بار دروازه حریفان را باز کند . نمایش خیره کننده وی باعث شد در تیم منتخب سال دسته اول انگلستان در سال جاری نیز قرار بگیرد .
وی که توانایی بازی در میانه زمین را نیز دارد در تیم های رده سنی انگلستان نیز به میدان رفته است و به عنوان یکی از مهره های آینده دار فوتبال انگلیس از وی نام برده می شود .
آرسن ونگر پس از پیوستن وی به باشگاه درباره این بازیکن گفت :

" ما از بابت پیوستن وی به تیم خوشحالیم .
او پسر جوان حذابی است که می تواند در توانایی سازندگی تیم ما کمک کند و همینطور کیفیت های هجومی خوبی به تیم تزریق کند . الکس بازیکن همه کاره ای است که می تواند در چند پست بازی کند . می تواند به عنوان هافبک هجومی و یا در گوشه های راست و چپ بازی کند .
او یک پاسور با کیفیت است و فهم فوق العاده ای در بازی دارد و به نظر بازیکن تیمی عالی می آید .
الکس مراحل پیشرفتش را در ساوتمپتون به خوبی گذراند و ما وضعیت وی را دنبال کردیم و از پتانسیل بالای وی مطلعیم ."

الکس اکسلید چمبرلین نیز که تولد هجده سالگیش را هفته آینده جشن خواهد گرفت در اینباره گفت :

" از پیوستن به آرسنال بسیار هیجان زده ام . این باشگاه فوق العاده ای است و من آماده ام تا به جلو حرکت کنم و موقعیت بازی در بالاترین سطح را به دست آورم .
آرسنال مربی بسیار بزرگی به مانند آرسن ونگر دارد و بازیکنان سطح بالایی همراه با سبک بازی جذب کننده ای دارد . این ها همه عوامل مهمی برای نزدیک شدن من به آرسنال بود .
من از بابت پیوستن به آرسنال احساس غرور می کنم اما از این فرصت نیز برای تشکر از همه کسانی که در ساوتمپتون مرا حمایت و کمک کردند تشکر می کنم .
حالا باید به جلو حرکت کرد و برای دیدن تمام هم تیمی هایم بروم و برای پیراهن آرسنال همه چیزم را قاطعانه بگذارم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰