loading
در حال بررسی درخواست شما
با این دفاع نمی توان قهرمان شد
با این دفاع نمی توان قهرمان شد

با این دفاع نمی توان قهرمان شد



دیکسون در مورد مشکلات دفاعی آرسنال گفت:

"به عنوان کسی که تقریبا تمام دوران بازی ام را در آرسنال بودم از دیدن اتفاقاتی که در چند فصل گذشته برای باشگاه سابقم رقم خورده کلافه شده ام، درست مانند هواداران که تیم را هر هفته تماشا می کنند و خود آرسن ونگر.

همه ما می دانیم که این تیم چه استعدادهایی دارد و اگر روز روزشان باشد می توانند هر تیمی را شکست دهند. آنها بعضی مواقع به خاطر اینکه به اندازه ای که می توانند گل نمی زنند و کارهای تفننی انجام می دهند مقصر هستند اما مشکل اصلی آنها این نیست.

به بیان ساده، شما نمی توانید با دفاع ضعیفی که آرسنال طی این چند سال نشان داده است قهرمان لیگ برتر شوید، و بدترین چیز هم این است که آمار ها و تجزیه و تحلیل ها دقیقا به شما نشان می دهد که از چه طریقی گل می خورید.

تقریبا نیمی از گلهای خورده فصل پیش روی ضربات ایستگاهی بود، بنابراین کاملا مشخص است مشکل کجاست و هنوز هم راه حلی برای حل این مشکل ارائه نشده است!

وقتی من بخشی از آن چهار دفاع معروف تیم بودم نمی توانستم برای نجات تیم ضربه سر بزنم ولی کسانی که کنار من بودند به خوبی این کار را انجام می دادند. تونی آدامز، مارتین کیون و استیو بولد و بقیه از جان مایه می گذاشتند و برای زدن ضربه سر قبل از بازیکن حریف هر کاری می کردند.

ولی در این تیم چنین بازیکنانی وجود ندارد، شاید این به خاطر متفاوت بودن مدل بازیکنان است یا شاید هم دلیل دیگری دارد که من نمی دانم، اما تا وقتی آرسنال یک مدافع جدید مانند هم تیمی های سابق من پیدا نکند از اینکه بتوانند نتایج خود را بهبود ببخشند اطمینان ندارم."

همچنین دیکسون در مورد چهار تیم بالای جدول هم صحبتهایی را انجام داده است.

"با یک مربی مثل کنی دالگلیش که به زیر و بم کار آشناست و فصل قبل را خیلی خوب به اتمام رسانده و ترکیب خوبی هم در اختیار دارد من روی اینکه لیورپول بتواند رتبه چهارم را به دست بیاورد حساب می کنم ! "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۸۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰